آتش سوزی در گردکل نوشهر 4 چهار فوتی بر جا گذاشت

به گزارش وبلاگ بارسلونا، مازندران ساعت 4 صبح 17 شهریور به علت آتش سوزی یک واحد مسکونی در خیابان شهید کامران اسلامی منطقه گردکل نوشهر چهار عضو خانواده نوشهری طعمه حریق شدند.

آتش سوزی در گردکل نوشهر 4 چهار فوتی بر جا گذاشت

به گزارش ایسنا، حسین سمرقندی رئیس آتش نشانی نوشهر در مورد جزئیات فوت 4 عضو یک خانواده در جریان آتش سوزی گفت: در ساعت 3:55 دقیقه بامداد امروز آدینه 17 شهریور ماه طی تماس یکی از اهالی با سازمان آتش نشانی، ماموران این سازمان جهت اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند .

اخبار اولیه دریافتی اتصال برق را عامل آتش سوزی اعلام نموده بود. و این در حالی است که با وجود حضور آتش نشانان به علت شدت آتش سوزی این حادثه چهار قربانی داشته است.

وی اضافه کرد: این حادثه به علت فرسودگی سیم کشی برق ساختمان بود که منجر به ذوب شدن کابل برق کولر بر روی سقف ساختمان شد و متاسفانه به علت چوبی بودن سقف منزل و فرسوده بودن ساختمان ویلایی، حریق به سرعت توسعه یافت و منجر به خفگی و فوت 4 نفر از اهالی این منزل شد .

فوت شدگان، حامد آزادیان پدر خانواده 38 ساله، سکینه مهدی تبار همسر 35 ساله، زهرا آزادیان 11 ساله دانش آموز کلاس پنجم و آوینا آزادیان 7 ساله دانش آموز کلاس اول ابتدایی بودند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری نوشهر با تاکید براینکه هموطنان در استفاده از وسایل برقی و نصب کابل های فشار بالا مثل کابل کولر حتماً از مشاوره و تجربیات کارشناسان این حوزه استفاده نمایند تا شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم، اظهار کرد: کابل برق کولر این ساختمان بسیار ضعیف و غیر مقاوم بوده که در اثر مصرف برق زیاد کولر ذوب شده و دچار حریق در سقف ساختمان مذکور شد.

منبع: فرارو

به "آتش سوزی در گردکل نوشهر 4 چهار فوتی بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در گردکل نوشهر 4 چهار فوتی بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید