رسانه ها نگاه ملی را به ظرفیت های خراسان جنوبی معطوف نمایند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، ناصر نبی زاده پنجشنبه شب در پنجمین جشنواره مطبوعات خراسان جنوبی، اظهار کرد: نگاه منصفانه چهل ساله انقلاب اسلامی نشان از دستاوردی گسترده و عظیم در حوزه مطبوعات در کشور داشته است.

رسانه ها نگاه ملی را به ظرفیت های خراسان جنوبی معطوف نمایند

وی با بیان اینکه گسترش کمی و کیفی، ایجاد بستری قانونی برای نقد مباحث، افزایش مراکز آموزشی، تربیت صدها متخصص و تاثیرگذاری رسانه ها در زندگی مردم نشان از رونق مطبوعات پس از پیروزی انقلاب اسلامی دارد، اضافه کرد: در استان خراسان جنوبی فضای مطبوعات فضایی شاد و موثر است چنانچه بعد از پیروزی انقلاب شاهد گسترش کیفی و کمی حوزه مطبوعات بوده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به تاثیرگذاری و نقش پر رنگ رسانه ها و مطبوعات در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: تعداد نشریات استان از 11 نشریه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به 113 نشریه پس از پیروزی انقلاب افزایش یافته و دامنه تاثیر آن بر همه ابعاد گسترده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت مطبوعات استان متکی بر تعهد گسترده و عظیم دست اندرکاران مطبوعات به حفظ قانون و نظام جمهوری اسلامی ایران است، بیان نمود: توسعه و برطرف محرومیت همه جانبه استان هدف همه رسانه های استان است.

نبی زاده ادامه داد: دغدغه مدیریت عالی و تمامی مطبوعات استان این است که برطرف محرومیت نگاه ملی به استان را باید با پوششی مضاعف و همتی همگانی همراه کرد.

وی با اشاره به اینکه مطبوعات صدای مردم و جامعه و نقد آن ها سوال مردم است و مدیران موظف به پاسخ گویی مداوم هستند، بیان نمود: خط قرمز رسانه های استان تخریب است اما نقد و پرسشگری جزئی از وظایف همه رسانه ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در شرایط حساس امروز بی شک منافع ملی و اسلامی، حفظ انسجام همگانی و انعکاس خدمات نظام به عنوان یک اصل در رسانه های استان قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رسانه ها نگاه ملی را به ظرفیت های خراسان جنوبی معطوف نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها نگاه ملی را به ظرفیت های خراسان جنوبی معطوف نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید