رسیدگی به 224 مورد تخلفات رانندگان اربعین

به گزارش وبلاگ بارسلونا، معاون دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از گزارش 224 مورد تخلفات رانندگان در مسیرهای اربعین اطلاع داد و گفت: در این تخلفات گرانفروشی کمترین و تاخیرها بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

رسیدگی به 224 مورد تخلفات رانندگان اربعین

به گزارش وبلاگ بارسلونا، در ایام اربعین و افزایش تقاضا زائران اربعین برای استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی به ویژه اتوبوس، گزارش های متعددی از زائران به دست ما می رسید که از تخلفات متعدد بعضی رانندگان اتوبوس ها حکایت داشت.

مهدی حاج علی -معاون دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- درباره اینکه آیا این گزارش ها به سازمان راهداری رسیده و چه اقداماتی برای رسیدگی به این پرونده ها انجام داده اید؟ گفت: تا کنون 224 مورد تخلف از سوی زائران به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گزارش شده است که برای همه این گزارش ها پرونده تشکیل شده و تقریبا همه این پرونده ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی درخصوص چگونگی آنالیز و برخورد با تخلفات ایام اربعین به وبلاگ بارسلونا اضافه کرد: تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شده است و در این راستا کمیسیون های ویژه رسیدگی به تخلفات در حوزه حمل ونقل به صورت ویژه در استان ها و پایانه های مرزی تشکیل داده ایم و به صورت فوری در همان جا پرونده ها رسیدگی شده و برای متخلفان حکم صادر می گردد.

معاون دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه برای بیش از 95 درصد پرونده های تخلف در ایام اربعین حکم نیز صادر شده است، ادامه داد: این احکام در موارد گوناگونی بوده است و برخلاف گزارش هایی که در بعضی رسانه ها منتشر می گردد، کمترین تعداد گزارش های تخلف مربوط به گرانفروشی و کرایه هاست و بیشترین تعداد گزارش تخلفی که در این پرونده ها به آن رسیدگی شده به تاخیر سفرها قبل و در حین انجام اختصاص دارد. همچنین یک مورد خاموش کردن دستگاه سپهتن، جندین مورد درمورد افزایش نرخ کرایه ها و گرانفروشی، چندین مورد رفتار نامناسب راننده و ...و را نیز در این موارد داشته ایم.

حاج علی خاطرنشان کرد: از زائران می خواهیم اگر موردی وجود دارد آن را به سامانه 1000141، اپلیکشن 141 یا سایت سازمان راهداری گزارش نمایند تا به سرعت آن را رسیدگی نموده و متخلف یا متخلفان احتمالی برخورد کنیم. همچنین زائران می توانند برای شکایت حضوری در این زمینه به ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای یا دفاتر نظارتی این سازمان که در همه پایانه های مسافری کشور مستقر است، مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رسیدگی به 224 مورد تخلفات رانندگان اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به 224 مورد تخلفات رانندگان اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید