آمار اخیر اشتغال استان یزد تعجب برانگیز بود

به گزارش وبلاگ بارسلونا، محمدرضا تابش در جلسه مجمع نمایندگان استان یزد که روز شنبه با حضور معاون امور اقتصادی استاندار یزد در استانداری یزد پیرامون آنالیز بودجه و شاخص های کلان اقتصادی و تنگناهای اقتصادی و مالیاتی استان یزد برگزار گردید، گفت: موقعیت اقتصادی کشور یک موقعیت حساس است و همه مدیران باید آمادگی کامل برای مدیریت شرایط سخت را داشته باشند.

آمار اخیر اشتغال استان یزد تعجب برانگیز بود

وی اعلام کرد: ارائه گزارش های مستدل و واقعی مدیران، باعث می گردد تا نمایندگان بتوانند از منافع مردم استان در سطح ملی به نحو بهتری دفاع نمایند. نماینده مردم اردکان در مجلس توضیح داد: آمار اخیر اشتغال استان بسیار تعجب برانگیز بود و ضروری است به جای برخی حرف های متناقض، دلیل این موضوع به صورت دقیق شناسایی تا راه حل فوری برای آن اندیشیده گردد. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به پیش بینی چند سناریو توسط دولت برای جبران کسری بودجه مطرح نمود: مدیران استان نیز باید آمادگی لازم را برای مدیریت کارآمد شرایط را داشته باشند تا چرخه اداره امور تسهیل و فشار از روش مردم برداشته و اعتماد آنان نیز به سیاست ها جلب گردد.

تابش با تاکید بر همدلی بیشتر مردم و مسئولان برای عبور از شرایط خطیر فعلی گفت: استفاده از توان یزدی تباران خارج از کشور و ارتباط استان یزد با استان های مرزی می تواند در حل برخی از مسائل موثر باشد.

به گزاشر مهر، در این جلسه که با حضور نمایندگان چهار حوزه انتخابیه استان یزد برگزار گردید، مدیران استان به بیان روند مسائل و اقدامات حوزه مدیریت خود پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر، تصمیماتی برای پیگیری امور در سطح ملی اتخاذ شد.

در این نشست هر یک از نمایندگان استان یزد نیز به بیان مسائل و مسائل اقتصادی حوزه انتخابیه خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آمار اخیر اشتغال استان یزد تعجب برانگیز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار اخیر اشتغال استان یزد تعجب برانگیز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید