بیرانوند: زورمان واقعا نرسید، هنوز قهرمانی آسیا را می خواهم

به گزارش وبلاگ بارسلونا، دروازه بان پرسپولیس از طرفداران دیگر تیم های ایرانی به خاطر خوشحالی از باخت پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرد.

بیرانوند: زورمان واقعا نرسید، هنوز قهرمانی آسیا را می خواهم

به گزارش وبلاگ بارسلونا، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: همان طور که دیدید متاسفانه حیف شد. زورمان واقعا نرسید. نباید خودمان را گول بزنیم. کاشیما تیم خیلی خوبی بود. آن ها با تیم دوم شان در لیگ ژاپن بازی کردند و ما زورمان نمی رسد تیم اول مان را با یک ترکیب به زمین بفرستیم. باید به خودمان افتخار کنیم. من یکی از خوشحال ترین افراد روی زمین هستم چون در یکی از بهترین روزهای فوتبال آسیا بازی کردم. در مقابل این طرفداران و مسوولان FIFA و AFC بازی کردیم. حیف شد. دوست داشتیم در فینال برنده و قهرمان شویم.

او ادامه داد: آن ها نسبت به بازی اول هم بهتر بودند و ما اصلا فکر نمی کردیم آن ها آین قدر خوب ظاهر شوند. به خودمان و بازیکنان جوان مان می بالیم. دست مان خالی است و چیزی نداریم. چیزی که من را ناراحت کرد دیدن چند صحنه در فضای مجازی بود که هوادارای ایرانی مثل طرفداران سپاهان و تراکتورسازی از کاشیما حمایت نموده بودند. من به اصفهان و تبریز می آیم و با تیم تان بازی می کنم و شما به من فحش بدهید. باید غیرت داشته باشیم. پرسپولیس نماینده ایران بود چرا این همه دشمن دارد. آدام همتی نیازی به دشمن دارد؟ چرا برای این ها کری می خوانید و نمی خواهید که قهرمان شوند. این صحنه ها من را خیلی ناراحت کرد.

بیرانوند افزود: واقعا برای خودم متاسف هستم. این مساله من را خیلی اذیت کرد. این صحنه ها را بالای صد بار نگاه کردم و باور نمی کردم این ها در ایران رخ داده باشد. به خودمان افتخار می کنیم که میلیون ها ایرانی در داخل و خارج از کشور ما را دیدند. محمد انصاری رباطش پاره شد. به نظر من پرسپولیس قهرمان شد. با این بازیکنان ما قهرمان هستیم. ما دو پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم. با این حال یک بار به نیمه نهایی و یک بار هم به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم. بزرگان FIFA و AFC بازی ما را از نزدیک دیدند. پرسپولیس کاری کرد که استادیوم آزادی نو شد. من وقتی امروز استادیوم را دیدم واقعا لذت بردم. ایران باید به این بازیکنان افتخار کند.

دروازه بان پرسپولیس در مورد آینده اش در پرسپولیس هم اعلام کرد: اگر بعد از جام جهانی در پرسپولیس ماندم برای این بود که می خواستم در آسیا افتخاری کسب کنم. تا فینال آسیا رفتیم و مدال نقره را کسب کردیم. ما زورمان نرسید اما کوشش کردیم. قول می دهم پرسپولیس روندش را ادامه می دهد. در لیگ برتر و جام حذفی مدعی هستیم. طرفداران نگران نباشند. سرم را برای پرسپولیس می گذارم. از وقتی به پرسپولیس آمدم می خواستم قهرمان آسیا شوم. می خواهم این روند را ادامه دهم تا به آن برسم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیرانوند: زورمان واقعا نرسید، هنوز قهرمانی آسیا را می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: زورمان واقعا نرسید، هنوز قهرمانی آسیا را می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید