شریفی دیدار برابر بلغارستان را هم از دست داد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، دریافت کننده 19 ساله تیم ملی والیبال ایران به دلیل کشیدگی عضله ساق پا دیدار امشب (پنج شنبه) برابر بلغارستان در قهرمانی دنیا را از دست داد.

شریفی دیدار برابر بلغارستان را هم از دست داد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، تیم ملی والیبال ایران در حالی امشب (پنج شنبه) در دومین دیدارش در قهرمانی دنیا 2018 از ساعت 22 به مصاف بلغارستان میزبان می رود که بنابر اعلام کادر پزشکی، مرتضی شریفی دریافت کننده 19 ساله تیم ملی بازی دوم و حساس برابر میزبان را همانند دیدرا با پورتوریکو به دلیل کشیدگی عضله ساق پا از دست می دهد و باید باز هم از روی سکوها به تماشای بازی بپردازد اما امیرحسین توخته که دچار عفونت ناشی از سرماخورگی گردیده بود با بهبود روند درمانش به بازی امشب می رسد.

مهدی احمدی، پزشک تیم ملی والیبال در این مورد می گوید: شریفی دچار کشیدگی عضله ساق پا گردیده و هنوز قادر نیست به صورت کامل با سایر بازیکنان تیم تمرین کند. مصدومیت او در حال درمان است و کوشش می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن به تیم اضافه گردد.

او در مورد بیماری امیرحسین توخته هم گفت: توخته دچار عفونت ناشی از سرماخوردگی گردیده بود و با پیگیری های انجام گردیده، سلامتی خود را دست آورده و می تواند در بازی امشب مقابل بلغارستان بازی کند.

احمدی در مورد وضعیت امیر غفور هم شرح داد: غفور، مصدومیت های جزئی و قدیمی دارد که مرتب زیر نظر کادر فنی و پزشکی در حال فیزیوتراپی و درمان است. روند کاهشی مصدومیت های او رضایت بخش است و مسئله ای برای ادامه مسابقات ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شریفی دیدار برابر بلغارستان را هم از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفی دیدار برابر بلغارستان را هم از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید