ضرورت ارتقا و استقرار دانشگاه های کارآفرین در آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ بارسلونا، علی جهانگیری عصر امروز سه شنبه در جلسه کارگروه فناوری، آموزش و پژوهش آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه حمایت از پژوهشگران در اولویت مسئولان باشد، ادامه داد: باید به نیازهای روز جامعه در بحث نوآوری در تعریف پروژه های کلان زیر مجموعه هسته های اکوسیستم نوآوری توجه ویژه ای داشته باشیم.

ضرورت ارتقا و استقرار دانشگاه های کارآفرین در آذربایجان شرقی

وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی ارتباط صنعت با دانشگاه لازم است، گفت: باید از ظرفیت های بالای فناوری و علمی استان در جهت توسعه منطقه استفاده کرد.

معاون مالی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این پروژه ها باید قابل لمس بوده و چهارچوب های مشخصی برای پایش و سنجش میزان موفقیت آن تعریف شده باشد، اضافه نمود: اکوسیستم نوآوری به عنوان یکی از هسته های کلیدی سند تدبیر و توسعه آذربایجان شرقی پیگیری می گردد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اکوسیستم خلاقیت و نوآوری در اکوسیستم نوآوری استان مطرح است، گفت: همچنین در این طرح به توسعه نهاد های فناوری و نوآوری استان نیز تاکید شده است.

جهانگیری با بیان اینکه برنامه های اکوسیستم خلاقیت و نوآوری استان باید به صورت کارشناسی باشد، اضافه نمود: ارتباط جدی بین اکوسیستم نوآوری و دیگر هسته های سند تدبیر و توسعه استان لازم است.

معاون مالی استاندار آذربایجان شرقی سپس با اشاره به اینکه برنامه های پیش رو باید با در نظر دریافت ارتباطات بین دیگر هسته ها عملیاتی گردد، ادامه داد: تمرکز به ایجاد اکوسیستم نوآوری از برنامه های پیش روی استان در رسیدن به اهداف تعریف شده سند تدبیرو توسعه است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ضرورت ارتقا و استقرار دانشگاه های کارآفرین در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ارتقا و استقرار دانشگاه های کارآفرین در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید