مولا: تکرار قهرمانی در آسیا ماموریت اصلی فوتسالیست های ناشنواست

به گزارش وبلاگ بارسلونا، رییس انجمن فوتسال ناشنوایان از اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا در 25 بهمن اطلاع داد.

مولا: تکرار قهرمانی در آسیا ماموریت اصلی فوتسالیست های ناشنواست

محمد حسین مولا در گفت وگو با وبلاگ بارسلونا، درباره اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان از 26 بهمن در رده سنی بزرگسالان در بانکوک تایلند برگزار می گردد و تا ششم اسفند ماه ادامه خواهد داشت، تیم فوتسال ناشنوان در حال حاضر قهرمان سه دوره آسیا و دو دوره دنیا است که امیدوارم بتوانیم در چهارمین حضور خود نیز دوباره در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

وی گفت : قرار بود با 14 فوتسالیست و 6 کادر فنی راهی تایلند شویم که به دلیل کمبود بودجه مجبوریم با یازده فوتسالیست و سه کادر فنی به این رقابت ها اعزام می شویم. البته به بازیکنان این قول را داده ایم که در بازی های آسیایی ناشنوایان که آبان ماه سال آینده در تمام رشته ها در هنگ کنگ برگزار خواهد شد، با تیم کامل در این مسابقات حضور پیدا کنیم.

رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان خاطر نشان کرد: متأسفانه ناشنوایان چون زبانی برای بازگو کردن مسائل و معضلات خود ندارند، مسئولان نیز به این تیم حتی بعد از قهرمانی توج ه زیادی نمی نمایند. ما در دوره های قبل که قهرمان آسیا و دنیا شدیم، هیچکدام از مسؤولین حتی برای استقبال به فرودگاه نیامدند. تیم فوتسال ناشنوایان همواره سعی نموده با انگیزه زیاد راهی مسابقات گردد ولی بعد از قهرمانی چون مورد توجه قرار نمی گیرند و پاداش آنها حتی یک سوم پاداش افراد سالم نیست، انگیزه خود را برای رقابت های آینده از دست می دهند. مهم نیست این تیم با چه شرایط و امکاناتی خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده نموده است، بلکه مهم آن است که بعد از بازگشت مسؤولین به این تیم توجه کافی را همانند افراد سالم داشته باشند.

وی در خاتمه از محمد دنیاگیری، علی اصغر محبوبی، حسین مصباحی، مهدی زارعی، اسماعیل شاه زید، مظاهر شیرزاد، سید اسماعیل دژه، احمدرضا رضایی، علی اکبر احمدوند، مصطفی حیدری و محمود دستخوش به عنوان نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند نام برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مولا: تکرار قهرمانی در آسیا ماموریت اصلی فوتسالیست های ناشنواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مولا: تکرار قهرمانی در آسیا ماموریت اصلی فوتسالیست های ناشنواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید