انگیزه فکری به بازیکنان استقلال؛ هر بازیکنی آماده باشد بازی می کند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، استقلال بر خلاف فصل های گذشته در لیگ بیستم توانست شاکله خود را حفظ کند و غیر از روزبه چشمی و علی کریمی بدیگر بازیکنان اصلی استقلال حفظ شدند.

انگیزه فکری به بازیکنان استقلال؛ هر بازیکنی آماده باشد بازی می کند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بارسلونا، استقلال توانست در پست هایی که بازیکن از دست داد توانست بازیکنان خوبی همچون محمد حسین مرادمند و مهدی مهدی پور را جذب کند و حالا استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد. محمود فکری که اواسط مهر ماه به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد در لیگ بیستم کار سختی برای یافتن ترکیب اصلی استقلال دارد، زیرا او بازیکنان خوبی در هر پست در اختیار دارد. البته فکری در تمرینات استقلال برای ایجاد انگیزه به بازیکنان جوان و تازه وارد اعلام کرده است بازی کردن هیچ بازیکنی همیشگی نیست هر بازیکنی در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشد ممکن می تواند به ترکیب اصلی برسد و برای استقلال به میدان برود.

استقلال در هفته اول لیگ بیستم در بازی برابر مس رفسنجان به دلیل بسته بودن پنجره جابجاییش نتوانست از خرید های جدیدش استفاده کند، اما با باز شدن پنجره جابجایی آبی ها باید دید فکری در بازی هفته دوم برابر فولاد خوزستان چه ترکیبی را به میدان می فرستد. همانطور که امروز هم نوشتیم ممکن است فکری به ترکیب بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دست نزند و با همین ترکیب برنده به مصاف فولاد در خوزستان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انگیزه فکری به بازیکنان استقلال؛ هر بازیکنی آماده باشد بازی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه فکری به بازیکنان استقلال؛ هر بازیکنی آماده باشد بازی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید