با این برنامه اعتیادتان را به موبایل کم کنید

به گزارش وبلاگ بارسلونا، کنار گذاشتن عادت هایی که هر روز درگیرشان هستیم کمی سخت است. گاهی دلمان می خواهد آدم سازنده ای باشیم اما تا زمانی که درگیر عادت ها باشیم و نتوانیم تمرکز کنیم این کار غیرممکن است.

با این برنامه اعتیادتان را به موبایل کم کنید

خوشبختانه یکسری برنامه های سازمانی مثل Hourstracker طراحی شده اند که به ما یاری می نمایند مشخص کنیم هر کاری که انجام می دهیم چقدر زمان می برد. با دانستن این موضوع از وقتمان استفاده بهتری می بریم و کارهایمان را بهتر و موثرتر انجام می دهیم.

این برنامه ها در تئوری مفید هستند چون معمولا مردم به برنامه ها به خاطر حرفه ای بودنش نیست که علاقمند می شوند بلکه بیشتر به خاطر سرگرم نماینده بودنشان است. در واقع استفاده از برنامه های حرفه ای برای ما کسل نماینده می گردد و بیشتر به برنامه های ساده و سرگرم نماینده ای احتیاج داریم که با راهنمایی کردنمان به ما انگیزه بدهد.

برنامه Forest مشکل را حل نموده چون دائم به کاربر خود انگیزه می دهد و استفاده از آن برای کاربر بسیار سرگرم نماینده است.

نکته جالب برنامه این است که به شما یاد می دهد گوشی را زمین بگذارید و روی کارهایتان تمرکز کنید. حالت سرگرم نماینده این برنامه باعث می گردد از موفقیت هایتان رضایت بیشتری داشته باشید.

این برنامه حواسش به تعداد دفعاتی که با چک کردن موبایل تمرکزتان را به هم می زنید هست. تا به شما نشان دهد چه مدت می توانید روی کارتان متمرکز بمانید و پیشرفت کنید.

و اما روش کاربرد این برنامه

تکنیک جالبی که این برنامه به کار می برد کاشت و پرورش یک درخت است. یعنی هر زمان که می خواهید به کارتان متمرکز شوید یک درخت می کارید و به او اجازه می دهید که رشد کند. اگر تصمیم بگیرید که به مدت نیم ساعت به موبایلتان دست نزنید درخت کاملا رشد می نماید. اندازه جنگلی که با کاشت این درخت ها می سازید بستگی به انگیزه شما دارد.

اگر انگیزه تان را از دست بدهید و از روی عادت موبایلتان را چک کنید درختی که کاشته اید می میرد. این برنامه با دادن حس مسئولیت نسبت به درختی که کاشته اید با احساسات شما بازی می نماید. چون احساس می کنید زندگی درخت ها دست شماست بنابراین سعی می کنید از گوشی دور باشید و روی کارتان تمرکز کنید. این برنامه آمار به دست آمده را به شکل نمودار و جدول نشان می دهد.

زیاد نگران نباشید چون قرار نیست همواره از این برنامه بهره ببرید. هر زمان که کارتان را تمام کردید می توانید برنامه را مثل تمام برنامه های دیگر ببندید .

منبع: بدونیم

به "با این برنامه اعتیادتان را به موبایل کم کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این برنامه اعتیادتان را به موبایل کم کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید