درخواست سریع ترین مرد عمودی دنیا از وزارت ورزش و کمیته المپیک

به گزارش وبلاگ بارسلونا، رضا علیپور سریعترین مرد عمودی دنیا از مسئولان ورزش درخواست کرد پاداش بازیهای دنیای 2017 را پس از یکسال و نیم به او پرداخت نمایند.

درخواست سریع ترین مرد عمودی دنیا از وزارت ورزش و کمیته المپیک

رضا علیپور که فدراسیون جهانی سنگ نوردی به خاطر سرعت بالایش به او لقب یوزپلنگ داده است، در گفت و گو با وبلاگ بارسلونا، در خصوص حضورش در المپیک 2020 توکیو اظهار کرد: احتمال خیلی زیاد در المپیک 2020 شرکت نخواهم کرد چون مسابقات در این دوره تنها در ماده کمباین برگزار خواهد شد. خیلی احتمال کمی دارد که بتوانم برای المپیک 2020 کوشش کنم. اما مطمئنم در المپیک 2024 اگر شرایط متفاوت گردد حاضر خواهم شد و قطعاً نیز قهرمان می شوم. البته نحوه برگزاری مسابقات سنگنوردی در المپیک 2024 هم هنوز تعیین نیست اما امیدوارم که بتوانم حاضر شوم.

دارنده مدال طلای سنگ نوردی بازی های آسیایی در پاسخ به این سوال که آیا نمی تواند خود را برای المپیک 2020 در سایر ماده ها نیز آماده کند و به المپیک توکیو برسد، گفت: نه در این شرایط از رشته خودم جا می مانم. با آماده شدن در سایر ماده ها از حضور در مسابقات جام جهانی باز خواهم ماند. من می خواهم تا المپیک آینده در مسابقات جام جهانی، قهرمانی جهان، بازی های آسیایی و بازی های جهانی حاضر شوم. اولین مسابقه جام جهانی سال 2019 دو ماه دیگر در روسیه است و من باید خود را برای آن آماده کنم.

علی پور در ادامه با گلایه از پرداخت نشدن پاداش هایی که قول آن از سوی مسئولان داده شده است گفت: مسائل که هست اما گفتنش هم فرجی حاصل نمی نماید. ما هنوز پاداش قهرمانی در بازی های جهانی 2017 لهستان را نگرفته ایم. قول آن را دادند اما پرداخت نشد. برای اعزام به مسابقات فدراسیون هزینه ها را می دهد اما وزارت ورزش پاداشی برای قهرمانی به ما نداده است.

وی ادامه داد: من در تاریخ ایران اولین مدال طلای بازی های جهانی را به دست آوردم بازی هایی که هر 4 سال یک بار برگزار می گردد اما پاداش آن را به من ندادند. وزارت و کمیته ملی المپیک تنها قول و وعده دادند ولی پاداشی در کار نیست. کمیته المپیک و وزارت ورزش و جوانان ما را دعوت می نماید اما این بخش معنوی است، اما بخش مادی هم برای ما مهم است که خیلی کم اتفاق می افتد.

دارنده مدال طلای بازی های جهانی لهستان با تقاضا از رئیس کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان گفت: از آن ها می خواهم که پاداش های ما را بدهند. ما قهرمان بازی های جهانی می شویم، قهرمان جام جهانی می شویم، رکورد جهان را می شکنیم، قهرمان جهان می شویم اما برای هیچکدام پاداشی نداریم. فقط بعضی مسابقات را پاداش می دهند آن هم آنقدر آن پاداش را نگه می دارند که از دریافت آن پشیمان می شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درخواست سریع ترین مرد عمودی دنیا از وزارت ورزش و کمیته المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سریع ترین مرد عمودی دنیا از وزارت ورزش و کمیته المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید