روی فاریا: بدون چند بازیکن مان هم آماده بازی با استقلال هستیم

به گزارش وبلاگ بارسلونا، روی فاریا، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الدحیل قطر گفت: آماده بازی فردا با استقلال هستیم.

روی فاریا: بدون چند بازیکن مان هم آماده بازی با استقلال هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ بارسلونا، روی فاریا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خودمان را با تمرکز کامل برای این مسابقه آماده نموده ایم. می دانیم برای هر دو تیم بازی بسیار مهمی است و نتیجه بازی می تواند برای هر دو تیم معین نماینده باشد.

وی اضافه کرد: باید خیلی خوب رقیب مان را بشناسیم و تغییرات لازم را برای نتیجه دریافت ایجاد کنیم. می دانیم باید یکسری تصمیمات بگیریم تا تغییراتی ایجاد کنیم. حریف را خوب می شناسیم و نقاط قوت استقلال را به خوبی می دانیم. خودمان را به خوبی برای بازی فردا آماده نموده ایم، اما مانند تمام نشست های خبری، می گویم که در این گروه بازی راحتی وجود ندارد. هر چهار تیم قدرتمند بوده و آماده رقابت هستند. به همین دلیل باید با تمام قدرت آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال الدحیل در مورد اینکه نظر شما در مورد حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال چیست، گفت: می دانیم تغییراتی روی نیمکت استقلال اجرا شده است. آنها را دنبال می کنیم و می دانیم که به دلیل این تغییر ممکن است تغییراتی در نوع بازی استقلال به وجود بیاید. با این حال ما به خوبی آماده هستیم و چون مدت زمان کوتاهی است که این اتفاق اتفاق افتاده، تمرکز خودمان را حفظ می کنیم.

فاریا در مورد غیبت بعضی بازیکنانش برای دیدار مقابل استقلال و تأثیر عدم حضور آنها روی عملکرد تیمش اعلام کرد: سؤال خوبی کردید که ما باید با عدم وجود بعضی بازیکنان آماده باشیم یا نه. ما یک تیم هستیم و تیم باید خودش را مستقل از حضور بعضی بازیکنان بداند و بدون بعضی بازیکنان هم به کار خودش به خوبی ادامه دهد. ما پیش از این هم چنین تجربه ای داشتیم که بدون بعضی بازیکنان راه خودمان را برویم و اکنون هم برای بازی فردا آماده هستیم تا به نتیجه برسیم.

با توجه به اینکه تجربه بازی مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی را داشته اید، جو این استادیوم را چطور می بینید؟ سرمربی الدحیل در پاسخ به این سؤال گفت: به عنوان کسی که عاشق فوتبالم، این جو را هم دوست دارم. اینجا آماده ایم تا بهترین نمایش را داشته باشیم. بازیکنان هم این شرایط را دوست دارند و با اینکه در زمین تحت فشار جو استادیوم هستند، اما آن را دوست دارند باید خودشان را با این جو تطبیق بدهند تا حقانیت و عملکرد خودشان را اثبات نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روی فاریا: بدون چند بازیکن مان هم آماده بازی با استقلال هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی فاریا: بدون چند بازیکن مان هم آماده بازی با استقلال هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید