ساپینتو سیاوش را بخشید، بازگشت به تمرینات از فردا

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سیاوش یزدانی می تواند پس از چند روز تنبیه انضباطی، از فردا در تمرینات استقلال شرکت کند.

ساپینتو سیاوش را بخشید، بازگشت به تمرینات از فردا

سیاوش یزدانی مدافع استقلال، از اسفند سال قبل تا به امروز نتوانسته است در هیچ مسابقه رسمی به میدان برود. بازیکنی که به علت خدمت سربازی از جمع آبی های مرکز جدا شد و تنها در تمرینات ملوان و حضور در پادگان نظامی بسنده کرد تا در نهایت با استفاده از قوانین موجود، از سربازی معاف گردد.

ترافیک در خط دفاعی آبی پوشان باعث شد تا یزدانی از ابتدای فصل حتی فرصت یک دقیقه حضور در ترکیب تیم را نیز به دست نیاورد و چند روز پیش نیز با انتشار توییتی توهین آمیز و جنجالی خطاب به ساپینتو، از حضور در تمرینات منع گردد.

توییتی که به واسطه برگزاری جشن تولد سرمربی پرتغالی منتشر شد که البته پس از ساعاتی از صفحه شخصی یزدانی پاک شد و این بازیکن از ساپینتو نیز عذرخواهی کرد، اما زمان بازگشت او به تمرینات همچنان نامشخص بود و گفته می شد که شاید زمان دیگری یزدانی مورد بخشش قرار گیرد.

با این وجود، اکنون خبر رسیده که مجوز بازگشت یزدانی صادر شده و او از فردا می تواند در تمرینات این تیم شرکت خواهد نمود. این اتفاق با نظر مستقیم ساپینتو خواهد افتاد و مدافع آبی پوش که چند روز پیش از سرمربی پرتغالی عذرخواهی نموده بود بعد از یکی دو هفته غیبت می تواند در برنامه های آماده سازی تیمش حضور داشته باشد.

وبلاگ بارسلونا ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساپینتو سیاوش را بخشید، بازگشت به تمرینات از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو سیاوش را بخشید، بازگشت به تمرینات از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید