شکست لیکرز ناکام برابر گلدن استیت مدعی

به گزارش وبلاگ بارسلونا، تهران- خبرنگاران- در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا تیم گلدن استیت که مدعی اصلی قهرمانی این فصل به حساب می آید تیم ناکام لس آنجلس لیکرز را شکست داد.

شکست لیکرز ناکام برابر گلدن استیت مدعی

به گزارش وبلاگ بارسلونا، بامداد امروز آدینه سه مسابقه در لیگ بسکتبال NBA برگزار گردید که در جریان این مسابقات گلدن استیت، میلواکی و ساکرامنتو حریفان خود را شکست دادند.

گلدن استیت صدرنشین کنفرانس غرب، مدافع عنوان قهرمانی لیگ و شانس اول قهرمانی در این فصل از مسابقات در دیداری جذاب به مصاف لس آنجلس لیکرزی رفت که از حضور در پلی آف بازمانده است. در این مسابقه که لبرون جیمز ستاره لیکرز با لباس شخصی از روی نیمکت آن را دنبال می کرد گلدن استیت توانست 108 بر 90 به فزونی برسد.

دی مارکوس کازینس با 21 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن گلدن استیت بود و در کنارش کوین دورانت 16 امتیاز، 6 ریباند و 8 پاس منجر به گل داشت.

برای لیکرز هم که بدون لبرون جیمز آسیب دیده به کارش ادامه می دهد جاناتان ویلیامز از روی نیمکت وارد زمین شد و 17 امتیاز و 13 ریباند کسب کرد.

نکته جالب توجه که رسانه های مختلف را تحت تاثیر قرار داده صحبت های لبرون جیمز ستاره لیکرز بود. او که نتوانست با تیم جدیدش راهی پلی آف گردد در گفت و گویی اعلام نموده که فصلی بحرانی را پشت سر گذاشته است.

ستاره بسکتبال دنیا گفته است: یک فصل بحرانی را پشت سر گذاشتم. برای شخص من واقعا بحران بدی بود چون من می خواهم رقابت کنم، می خواهم هم اکنون رقابت کنم. (اشاره جیمز به ناکامی تیمش در راستا پلی آف است) این فصل بدی برای من و آینده ام بود اما به هر حال به آینده امیدوارم.

در مسابقه حساس و جذاب دیگر فیلادلفیا و میلواکی به مصاف هم رفتند که این مسابقه تقابل ستاره ها بود. این دیدار که تقابل جیانیس آنتتوکونمپو ستاره میلواکی با جوئل امبیدی ستاره فیلادلفیا بود در نهایت به سود میلواکی تمام شد و این تیم توانست 128 بر 122 به فزونی برسد. جیانیس ستاره یونانی میلواکی که یکی از مدعیان کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل است در این مسابقه 45 امتیاز، 13 ریباند و 6 پاس منجربه گل داشت و بُرد تیمش را رقم زد.

در طرف مقابل جوئل امبیدی ستاره فیلادلفیا بود که عملکردی فوق العاده داشت اما نتوانست از باخت تیمش جلوگیری کند. او در این مسابقه 34 امتیاز، 13 ریباند و 13 پاس منجر به گل داشت. جیمی باتلر دیگر بازیکن توانمند فیلادلفیا در این مسابقه به دلیل آسیب غایب بود و جای خالی اش هم کاملا احساس می شد.

سومین مسابقه نیز بین دو تیم ساکرامنتو و کلیولند برگزار گردید که ساکرامنتو توانست 117 بر 104 حریفش را مغلوب کند.

ورزشی**9219** 1055

منبع: ایرنا

به "شکست لیکرز ناکام برابر گلدن استیت مدعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست لیکرز ناکام برابر گلدن استیت مدعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید