9 گوشی شیائومی که MIUI 13 را به زودی دریافت می نمایند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، به نظر می رسد شیائومی می خواهد رابط کاربری MIUI 13 را برای گوشی های خود منتشر کند که نام 9 مدل از آن ها به عنوان اولین دسته امروز تعیین شد.

9 گوشی شیائومی که MIUI 13 را به زودی دریافت می نمایند

شیائومی در حال حاضر گوشی های متعدد خود را به رابط MIUI 12.5 آپدیت نموده است که در حال حاضر آخرین آپدیت نیز به شمار میرود. اما اینطور که به نظر می رسد، شرکت چینی می خواهد رابط تازه خود یعنی MIUI 13 را نیز رونمایی و برای گوشی های خود منتشر کند.

شیائومی معمولا در زمینه به روزرسانی گوشی های هوشمند خود رویه مشخصی ندارد و مثلا نمی دانیم یک گوشی میان رده ای که خریداری می کنیم تا چه مدتی از سوی شرکت چینی آپدیت دریافت می نماید. حتی در رابطه با این موضوع هم مطلبی منتشر شد مبنی براینکه شرکت های دیگر باید از سامسونگ و گوگل در ارائه آپدیت برای گوشی های خود الگوبرداری نمایند که قطعا شیائومی هم یکی از همان شرکت هاست.

شیائومی جز آن دسته از شرکت هایی است که گوشی های مالی و میان رده فوق العاده ای در بازار دارد اما وقتی نوبت به به روزرسانی می رسد بیشتر توجه خود را روی پرچم دارها و گوشی های بالارده منعطف می نماید. هرچند امیدواریم این رویه با ورود MIUI 13 به عنوان تازهترین رابط این شرکت بهبود پیدا کند. رابطی که لی جون، مدیرعامل خود شرکت اظهار داشت اواخر سال جاری قطعا به صورت رسمی رونمایی خواهد شد اما تاریخ دقیق آن را به علاوه گوشی هایی که قرار است این آپدیت را دریافت نمایند اعلام نکرد.

خوشبختانه یک توسعه دهنده با سابقه نامشخص مدعی شده که به فهرست 9 گوشی ابتدایی شیائومی که قرار است MIUI 13 را دریافت نمایند دسترسی دارد و آن را در اختیار کاربران قرار داده است. این گوشی ها طبق انتظاری که داشتیم، همان گوشی های پرچم داری هستند که دیرتر از سایر گوشی های دیگر شرکت چینی راهی بازار شدند و طبیعتا هم باید در این فهرست جای می گرفتند.

همانطور که مشاهده می کنید، این فهرست شامل شیائومی می 4، شیائومی 11 پرو، 11 اولترا، 11، 11 لایت 5G، شیائومی 10S، ردمی K40، ردمی K40 پرو و K40 پرو پلاس می گردد، گوشی هایی که در حال حاضر جز برترین های بازار به حساب می آیند.

اینطور که به نظر می رسد، باید انتظار داشته باشیم گوشی های یادشده همین سال جاری این آپدیت را دریافت نمایند و سایر گوشی های شرکت چینی هم ظاهرا سال آینده MIUI 13 را دریافت خواهند کرد. گفتنی است طبق عادتی که شیائومی دارد، تمام آپدیت هایی که قرار است با نام رابط MIUI 13 برای گوشی های این شرکت منتشر گردد لزوما بر پایه اندروید 12 نیستند چرا که این سیستم عامل اواخر سال آینده برای بسیاری از گوشی های آن منتشر خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "9 گوشی شیائومی که MIUI 13 را به زودی دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 گوشی شیائومی که MIUI 13 را به زودی دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید