هندبال

ساعت بازی تیم ملی هندبال ایران با مونته نگرو در قهرمانی دنیا

بیست وهشتمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال مردان دنیا در شرایطی به میزبانی مشترک دو کشور لهستان و سوئد آغاز شد که تیم ملی ایران در اولین بازی و در دیداری مهیج و نفس گیر پیروز شد تیم شیلی را در ثانیه های پایانی از پیش رو بردارد و برای صعود به جمع تیم های برتر...

26 دی 1401

تبریک رئیس فراکسیون زنان مجلس در پی قهرمانی تیم ملی هندبال بانوان در آسیا

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، اولین خبر خوب ورزشی کشور در سال 1401 را که با کوشش و همت زنان هندبالیست رقم خورد، تبریک گفت.

9 تیر 1401

11 بازیکن نونهال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شدند

خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت 11 بازیکن نونهال هندبال باشگاه فراز بام خائیز دهدشت به تیم ملی کشور اطلاع داد.

27 فروردین 1401

نمونه گیری از ورزشکاران دوپینگی در دوره محرومیت

فرزاد شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) در مصاحبه با خبرنگاران با تاکید بر اینکه فعالیت این ستاد برای نمونه گیری از ورزشکاران در سال جاری میلادی طبق روال قبل و البته بر اساس فهرست نو روش های ممنوعه و مواد نیروزا انجام می شود، گفت:...

14 اسفند 1400

دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان با دعوت از 28 بازیکن در اردبیل

کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان 28 بازیکن را به دومین اردوی آمادگی این دعوت کرد.

7 مرداد 1400

طاهری: جایگاه واقعی ما در لیگ هندبال در رده سوم نیست، امیدوارم در دور برگشت مقابل مس و زغال سنگ پیروز شویم

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: جایگاه اصلی سپاهان در دور رفت لیگ برتر هندبال رده سوم نیست و بر اثر یک حادثه در این جایگاه قرار گرفتیم.

23 آذر 1399

باباصفری هم به تیم هندبال بوزائو پیوست

به گزارش خبرنگاران، با نزدیک شدن به آغاز فصل لیگ های اروپایی هندبالیست های لژیونر کشورمان نیز این روزها پیشنهادات زیادی برای همکاری دارند. در دو روز گذشته الله کرم استکی کاپیتان اسبق تیم ملی هندبال و شاهو نصرتی به تیم بوزائو رومانی پیوستند.

13 مرداد 1399

فرازبام دهدشت در مقابل هیأت هندبال نجف آباد به برتری دست یافت

به گزارش خبرنگاران، در ادامه سی و یکمین دوره لیگ برتر هندبال آقایان، تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت از ساعت 16 پنجشنبه میزبان هیات هندبال نجف آباد بود.

13 اردیبهشت 1398