آخرین جزئیات از حضور پرسپولیسی ها در یک هتل توریستی

به گزارش وبلاگ بارسلونا، کنفدراسیون فوتبال آسیا تا به امروز با حضور آشپز ایرانی در هتل محل اقامت پرسپولیس موافقت نکرده است.

آخرین جزئیات از حضور پرسپولیسی ها در یک هتل توریستی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بارسلونا، پس از ورود تیم فوتبال پرسپولیس ایران به شهر گوا هند برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در هتل گردشگری و فوق العاده شیک ITC Grand گوا که در مجاورت دریا قرار گرفته اقامت کردند.

این هتل حدود 104 اتاق عظیم دارد که همین موضوع سبب می گردد شاگردان یحیی گل محمدی بتوانند با استفاده از این امکانات اتاق هایی که البته فاصله زیادی از هم دارند، شرایط اقامتی خوبی را پشت سر بگذارند.

شرایطی کاملا شرجی روبرو باشند.

مخالفت AFC با حضور آشپز ایرانی در هتل

مدیران باشگاه پرسپولیس حدود یک ماه قبل در مذاکره با AFC درخواست کردند یک آشپز ایرانی در آشپزخانه هتل آنها مستقر گردد تا سرخ پوشان از لحاظ غذایی دچار مشکل نشوند. البته مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب و در شرایطی که گردشگر های زیادی در هتل حضور دارند فعلا با بهانه کردن مسائل مربوط به کرونا با این درخواست موافقت نکرده اند.

با این وجود کیفیت و تنوع غذاها در این هتل تا به امروز مورد انتقاد پرسپولیسی ها قرار نگرفته است.

پرسپولیسی ها منتظر اعلام جواب تست کرونا

همچنین قرار است پاسخ تست کرونای دو مرحله ای اعضای تیم ایرانی که پس از ورود آنها در فرودگاه و هتل از آنها گرفته شد تا امشب تعیین گردد تا پس از آن شاگردان یحیی گل محمدی اولین تمرین خود را در گوا برگزار نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین جزئیات از حضور پرسپولیسی ها در یک هتل توریستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات از حضور پرسپولیسی ها در یک هتل توریستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید