آموزش خرید شماره مجازی اپل آیدی با چند کلیک از آریاپی

به گزارش وبلاگ بارسلونا، اپل در چند وقت گذشته، استفاده از شماره تلفن معتبر را برای ساخت اپل آیدی اجباری نموده است. از طرفی، کاربران ایرانی محصولات اپل به علت تحریم این امکان را ندارند که با شماره ایران اقدام به ساخت اپل آیدی نمایند. به همین علت، از شماره مجازی برای ساخت اپل آیدی استفاده می گردد.

آموزش خرید شماره مجازی اپل آیدی با چند کلیک از آریاپی

اپل یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین شرکت های تولیدنماینده محصولات دیجیتال مانند آیفون، آیپد، آیپاد و مک بوک است. این کمپانی، برای اینکه کاربرانش را شناسایی نموده و محصولات بهتری را در اختیار آن ها قرار دهد، اپل آیدی را معرفی کرد. قبلا برای ساخت اپل آیدی، احتیاجی به شماره تلفن نبود و تنها با یک ایمیل معتبر، امکان ساخت آن وجود داشت؛ اما در حال حاضر باید حتما از یک شماره تلفن، خارج از کشورهای تحریمی اپل استفاده گردد. از طرفی، کاربران ایرانی اپل نیز برای استفاده از امکانات آن، به ساخت اپل آیدی احتیاج دارند؛ از همین رو در این آموزش، به معرفی اپل آیدی و خرید شماره مجازی برای ساخت آن می پردازیم.

معرفی اپل آیدی Apple ID و کاربردهای آن

شرکت اپل که یکی از بزرگ ترین تولیدنمایندگان محصولات مختلف مانند گوشی، تبلت و لپ تاپ در سرتاسر آمریکا است، برای ارائه بهتر محصولاتش و شناسایی کاربران، اقدام به ساخت اپل آیدی برای دستگاه های خود نموده است. به این صورت که برای استفاده از تمام ویژگی های ارائه شده به وسیله اپل، باید در دستگاه خود یک اپل آیدی داشته باشید. البته با ساخت اپل آیدی با استفاده از یکی از دستگاه های اپل مانند گوشی تلفن همراه، می توانید آن را روی محصولات دیگر مانند تبلت یا لپ تاپ نیز بهره ببرید.

کاربرد اپل آیدی در استفاده از خدماتی است که اپل برای دستگاه های مختلف خود ارائه داده است. با ساخت اپل آیدی، شما امکان استفاده از اپ استور App store اپل را در دستگاه ها آیفون، آیپد و آیپاد خواهید داشت. در این سرویس، شما می توانید برنامه ها و بازی های مختلفی را در سیستم عامل IOS خود دانلود و نصب کنید. بعلاوه برای استفاده از برنامه itunes نیز داشتن اپل آیدی ضروری است. برنامه های مختلف دیگری نیز هستند که برای استفاده از آن ها در دستگاه های اپل خود، احتیاج به اپل آیدی دارید تا از دستگاه خود بهتر و بیشتر بهره ببرید. برنامه هایی مانند Facetime و برنامه کاربردی iCloud که فضای ذخیره ابری مناسبی را در اختیار کاربران اپل می گذارد، همگی با داشتن حساب اپل آیدی قابل استفاده و در دسترس هستند.

ساخت اپل آیدی با استفاده از شماره مجازی

برای ساخت اپل آیدی، باید حتما از یک شماره تلفن بهره ببرید؛ از این رو کاربران ایرانی در این جهت دچار مشکلاتی شده اند. به علت تحریم شرکت اپل، شماره های ایرانی و برخی از کشورهای دیگر امکان ثبت اپل آیدی را ندارند. اما راهکار این مشکل چیست؟ برای حل چنین مسئله ای، چند راهکار وجود دارد؛ برای مثال شما می توانید از شماره یکی از آشنایان خود که در خارج از کشور زندگی می نماید بهره ببرید. البته این روش برای همه امکان پذیر نیست و از طرفی امنیت آن نیز تضمین شده نخواهد بود؛ بنابراین برخی از کاربران در پی راهکار های ساده تر و مقرون به صرفه تر هستند. از این رو، به سمت استفاده از سایت های خدمات پیامکی و اپلیکیشن هایی که شماره مجازی می سازند می فرایند. این روش نیز از جمله روش های غیرقابل اعتماد است که به هیچ وجه توصیه نمی گردد؛ زیرا این سایت ها و اپلیکیشن ها، نسبت به کاربران، شماره های محدودی در اختیار دارند. این روش، باعث به خطر افتادن اطلاعات مهم شما خواهد شد. بعلاوه با ساخت اپل آیدی با این روش، ممکن است که اپل متوجه استفاده از شماره غیرقانونی شما شده و حساب اپل آیدی شما را مسدود کند.

برترین روش ساخت اپل آیدی؛ خرید شماره مجازی

همان طور که گفتیم، روش های کم خرج و مقرون به صرفه تر، یا به نوعی رایگان، تضمینی برای امنیت حساب شما و بعلاوه دائمی بودن شماره مجازی مورد نظر نیستند؛ پس برترین راه، خرید شماره مجازی معتبر از یک سایت مطمئن است. برای این کار نیز سایت ها و فروشگاه های زیادی وجود دارند که اقدام به فروش شماره مجازی می نمایند؛ اما همه این سایت های نیز قابل اعتماد نخواهند بود.

خرید شماره مجازی اپل آیدی، امن ترین روشی است که توصیه می گردد. البته تا جایی که از یک فروشگاه معتبر خریداری شده باشد. با خرید شماره مجازی اپل آیدی معتبر، می توانید تایید دو مرحله ای اپل آیدی را نیز فعال کنید تا امنیت حساب کاربری شما کاملا تضمین گردد. امکانی که در روش های دیگر وجود ندارد. بعلاوه شماره مجازی اپل آیدی، یک شماره دائمی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

برای خرید شماره مجازی، باید از یک وب سایت معتبر بهره ببرید. در این مورد، برترین و معتبرترین سایت در میان سایت های داخلی، وب سایت و فروشگاه آریاپی است که سابقه درخشان و طولانی در زمینه خرید شماره مجازی دارد. با مراجعه به سایت آریاپی و ورود به صفحه مربوط به خرید شماره مجازی آریاپی، به راحتی می توانید شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری و اقدام به ساخت اپل آیدی کنید.

پس از ورود به سایت آریاپی و ورود به پنل کاربری، با انتخاب خدمات شماره مجازی، می توانید شماره مجازی با کد کشورهای مختلف را مشاهده و اقدام به خرید کنید. بعلاوه، شماره مجازی برای اپل آیدی نیز در این سایت و با چند کلیک ساده قابل خرید است. این روش، مقرون به صرفه ترین و برترین راه برای خرید شماره مجازی اپل آیدی است.

توصیه هایی درباره استفاده از شماره مجازی برای ساخت اپل آیدی

شماره مجازی اپل آیدی، از جمله مواردی است که باید به آن توجه کافی داشت؛ زیرا اپل در خصوص اپل آیدی بسیار سختگیری می نماید. با استفاده از شماره های مجازی یکبارمصرف که از سایت های خدمات پیامکی و اپلیکیشن های مختلف تهیه می کنید، اپل به راحتی به شما مشکوک شده و حساب اپل آیدی شما را مسدود خواهد نمود. برای جلوگیری از این اتفاق، برترین روش خرید شماره مجازی است.

از دیگر خطرات استفاده از این سایت ها و اپلیکیشن ها این است که کاربران زیادی از آن ها استفاده می نمایند؛ بنابراین پس از مدتی ممکن است شماره شما را در اختیار شخص دیگری قرار دهند و با این کار، اطلاعات شخصی و مهم شما به دست اشخاص دیگر بیفتد.

در انتخاب شماره مجازی نیز باید دقت کافی داشته باشید که سرشماره آن، جزء کشورهای تحت تحریم اپل نباشد. بعلاوه، سایت و فروشگاهی که از آن خرید می کنید باید معتبر باشد و در این زمنیه تجربه کافی داشته باشد.

هنگام ساخت اپل آیدی، حتما توجه داشته باشید که آی پی شما خارج از ایران باشد. با استفاده از vpn و یا آی پی ثابت vps نیز این امکان برای شما وجود دارد تا آی پی خود را تغییر دهید.

برترین فروشگاه برای خرید شماره مجازی اپل آیدی

برای ساخت اپل آیدی با شماره مجازی، روش های مختلفی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید صاحب یک اپل آیدی شوید. اما برخی از این روش ها موقتی هستند و ممکن است پس از مدتی دچار مشکل شوید. به همین علت، برترین روشی که در حال حاضر در اختیار کاربران ایرانی اپل قرار گرفته، خرید شماره مجازی معتبر است.

خرید شماره مجازی از یک فروشگاه معتبر تنها روش مطمئن برای داشتن اپل آیدی است؛ بنابراین هنگام خرید، از سایت مربوطه و خدماتی که ارائه می دهند باید اطلاعات کافی داشت. یکی از سایت هایی که در این زمینه اقدام به ارائه خدمات می نماید، آریاپی است.

در فروشگاه آریاپی، شما می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک ساده اقدام به خرید شماره مجازی مورد نظر بکنید؛ اما باید ابتدا یک حساب کاربری در این سایت داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری، در بخش شماره مجازی شما می توانید شماره های مجازی متعددی با پیش شماره کشورهای مختلف را مشاهده کنید. از طرفی امکان خرید سرویس های مختلف مانند اپل نیز در این وب سایت وجود دارد و با انتخاب آن و پرداخت هزینه مربوطه، این شماره ها و سرویس ها در اختیار شما قرار خواهند گرفت. وب سایت آریاپی، بزرگ ترین ارائه دهنده خدمات شماره مجازی برای موارد مختلف مانند اپل آیدی و صرافی پی پال است. شماره های ارائه شده در این وب سایت از اعتبار و امنیت بالایی برخوردارند و می توانید با خیال راحت اقدام به خرید کنید , حتی در صورتی که حوصله ساختن اپل آیدی با شماره مجازی و دردسر را ندارید میتوانید مستقیم از خدمات خرید اپل آیدی هم در آریاپی بهره ببرید.

از جمله خدمات دیگری که در این وب سایت ارائه می گردد، ارائه گیفت کارت برای سرویس های استریم، آیتونز، گوگل پلی و دیگر سرویس ها است. با خرید شماره مجازی اپل آیدی و بعلاوه گیفت کارت آیتونز از آریاپی، هم می توانید صاحب یک اپل آیدی امن شوید و هم اینکه از خدمات غیر رایگان اپل نیز با خیال راحت بهره مند شوید.

منبع: تجارت نیوز

به "آموزش خرید شماره مجازی اپل آیدی با چند کلیک از آریاپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش خرید شماره مجازی اپل آیدی با چند کلیک از آریاپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید