افزایش ظرفیت فراوری هایما s7 پلاس و هایما اس 5 در ایران خودرو

به گزارش وبلاگ بارسلونا، ایران خودرو میخواهد با راه اندازی خط مکانیزه در سایت خراسان ظرفیت فراوری هایما s7 پلاس و هایما اس 5 که دو SUV فراوریی در این شرکت هستند را افزایش دهد.

افزایش ظرفیت فراوری هایما s7 پلاس و هایما اس 5 در ایران خودرو

وبلاگ بارسلونا - با بهره برداری از پروژه توسعه خط مونتاژ دو ایران خودرو خراسان در مرداد ماه سال آینده، ظرفیت فراوری خودروهای شاسی بلند در این شرکت 50 درصد افزایش می یابد.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان در این باره گفت: پروژه افزایش ظرفیت فراوری شرکت ایران خودرو خراسان در فازهای مختلف تعریف و از چند سال قبل در حال اجراست که در مرداد ماه سال جاری هم مرحله نهایی پروژه توسعه خط مونتاژ دو به منظور افزایش ظرفیت فراوری خودروهای SUV به اجرا عایدی.

افزایش ظرفیت فراوری هایما s7 پلاس و هایما اس 5 در ایران خودرو خراسان

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، بیژن زاهدی فرد گفت: در حال حاضر دو نوع خودروی SUV هایما اس 5 و اس 7 پلاس با ظرفیت فراوری شش و نیم دستگاه در ساعت در ایران خودرو خراسان فراوری می گردد که با اجرای این پروژه ظرفیت فراوری خودروهای SUV با افزایش 50 درصدی به 10 دستگاه در ساعت می رسد.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان اضافه کرد: خط تازه مونتاژ دو ایران خودرو خراسان به وسیله شرکت تام ایران خودرو در حال ساخت است. این خط کاملا مکاهمه بوده و امکان فراوری همزمان چهار مدل خودروی شاسی بلند را دارد.

وی در خصوص اندازه اشتغال ایجاد شده با بهره برداری از خط تازه گفت: قبل از اجرای این پروژه 135نفر نیرو در این خط مشغول کار بودند و با بهره برداری از خط تازه حدود 50 نفر نیروی دیگر هم مشغول به کار خواهند شد که این اندازه بسته به فراوری متغیر است.

قیمت هایما s7 پلاس و هایما اس 5 در بازار

هایما اس 5 توربو (S5) امروز در بازار 663 میلیون تومان معامله می گردد.

هایما اس 7 توربو (S7) هم در بازار 805 میلیون تومان قیمت دارد.

برای خواندن قیمت روز تمام خودروهای فراوری و مونتاژ داخل در بازار و کارخانه اینجا کلیک کنید.

منبع: بیت ران

به "افزایش ظرفیت فراوری هایما s7 پلاس و هایما اس 5 در ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ظرفیت فراوری هایما s7 پلاس و هایما اس 5 در ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید