ایران با 32 رتبه ارتقا به صندلی 64 دنیا در لجستیک رسید

به گزارش وبلاگ بارسلونا، معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از ارتقای صندلی لجستیکی ایران بین سال های 2014 تا 2018 اطلاع داد و گفت: ایران با 32 رتبه ارتقا به صندلی 64 دنیا در لجستیک رسید.

ایران با 32 رتبه ارتقا به صندلی 64 دنیا در لجستیک رسید

به گزارش خبرنگار از ،محمدرضا عبدالرحیمی معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از ارتقای صندلی لجستیکی ایران بین سال های 2014 تا 2018 اطلاع داد و گفت: ایران با 32 رتبه ارتقا به صندلی 64 دنیا در لجستیک رسید.

وی اضافه نمود: با تدبیر نظام توسعه ملی و متولیان دولتی توسعه همکاری با بخش خصوصی برای بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های لجستیک و مدیریت زنجیره تامین انجام شده است.

عبدالرحیمی با اشاره به اینکه سهم صنعت لجستیک از ارزش تمام شده کالاها، انبارداری، یکپارچه سازی امورگمرکی و مبادلات مرزی و سیستم های توزیع در سطح بین المللی 25 درصد است اضافه نمود: صنعت لجستیک عنصر حیاتی هر کسب و کار بوده و توجه به موضوع مدیریت لجستیک رویکرد دولت بخصوص در مناطق آزاد است.

وی ادامه داد: صنعت لجستیک که از آن به عنوان مولفه های اساسی توسعه مالی و توسعه یافتگی کشور ها می توان نام برد اضافه نمود: 10 مرکز لجستیک، 12 پارک لجستیک 14 دهکده لجستیک توسط وزارت صمت ایجاد می گردد.

معاون برنامه ریزی دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه مالی با اذعان بر اینکه لجستیک تنها به معنی ارتباط میان زیرساخت ها نیست بلکه مقررات و قوانین حوزه خدمات و تسهیل تجارت را نیز شامل می گردد ادامه داد: منطقه آزاد ماکو یکی از مراکز هدف لجستیکی کشور است که می تواند در توسعه کشور نقش ویژه ایفا نماید.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ایران با 32 رتبه ارتقا به صندلی 64 دنیا در لجستیک رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با 32 رتبه ارتقا به صندلی 64 دنیا در لجستیک رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید