اخبار صنعت

8 علت خروج دود سیاه از اگزوز

دود سیاه اگزوز ماشین، نشان دهنده مسئله ای است که باید سریعا برطرف شود. خروج دود، گاهی اوقات موقتی است و بعد از چند ثانیه از بین می رود؛ اما اگر برطرف نشد، مسئله ای جدی وجود دارد و باید برای یافتن علت خروج دود سیاه از اگزوز زودتر دست به کار شوید.

21 اسفند 1402

خانه 70 متری خود را با این روش ها مدرن و مجذوب کننده کنید

به دکوراسیون مدرن علاقه دارید؟ فکر می کنید برای خانه های هفتاد متری راهی وجود ندارد که دکوراسیون مدرن و شیکی داشته باشند؟ این مطلب برای شما نوشته شده است.

27 اردیبهشت 1402

ساپینتو مدام این فحش را تو صورتم تکرار می کرد ، اخراج او به نفع تیمش است!

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان یک روز بعد از مسابقه به طور مفصل درباره حواشی پیش آمده بین او، عبدالله ویسی و ساپینتو صحبت کرد.

16 اردیبهشت 1402

صدور رای محرومیت یک والیبالیست و یک کشتی گیر به علت دوپینگ

پس از گذشت مدت زمان قانونی 20 روزه از رای صادره این ستاد، شورای صدور رای ایران نادو امیرحسین توخته و علی شریفی را به ترتیب یک و چهار سال از فعالیت در تمامی حوزه های ورزش محروم کرد.

29 اسفند 1401

چرا مار غول پیکر در حفره گلف پنهان شده بود؟

بر کسی پوشیده نیست که استرالیا خانه مار های زیادی است، پیدا کردن مار ها درست زمانی که می خواهید توپ گلف خود را در سوراخ پرتاب کنید، می تواند کمی آزاردهنده باشد!

18 اسفند 1401

خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در تصفیه آسا

در بیشتر منطقه ها جهان آب لوله کشی به دلیل فرسودگی سیستم تصفیه آب و لوله کشی، دارای آلاینده هایی مثل نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، آهک، سرب و... است. مواد مضری که میتوانند باعث بیماری، سرطان و بروز بیماری های گوارشی در بدن انسان شده و سلامت بدن ما...

10 اسفند 1401

چگونه نابینا می شویم؟

فشار داخل جمجمه پایین می تواند یک عامل خطر برای ابتلا به گلوکوم باشد.

27 بهمن 1401

باتری ماشین خوابیده را چطور روشن کنیم؟

خوابیدن باتری ماشین به عنوان یکی از مسائل رایج مرتبط با سیستم برق رسانی خودرو شناخته می شود که با عناوین دیگری نظیر مردن باتری، خالی شدن باتری یا دشارژ شدن باتری هم شناخته می شود.

15 بهمن 1401

غار کارائین آنتالیا

کشور ترکیه مملو از منطقه ها دیدنی و تاریخی است. شهر زیبا و ساحلی آنتالیا که غار کارائین نیز در نزدیکی آن واقع شده است، یکی از این منطقه ها زیبا و دیدنی این ناحیه به شمار می آید. اگر شما نیز در سفر به آنتالیا از تور زمینی آنتالیا که جزو تور مقرون به صرفه ترکیه...

11 دی 1401

قیمت تازه تخم مرغ در میادین اعلام شد

سازمان میادین میوه و تره بار تهران نرخ تازه انواع تخم مرغ اعلامی اتحادیه سراسری مرغداران را ابلاغ کرد.

6 دی 1401

آنالیز برترین روش های مراقبتی بعد از جراحی دندان عقل

برداشتن دندان عقل یک عمل جراحی رایج است. اغلب به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای محافظت از سایر دندان هایتان در برابر مسائل آینده و حفظ سلامت دهان توصیه می گردد. بهبودی معمولا سریع بوده و بیشتر افراد می توانند تنها در عرض چند روز به فعالیت های عادی خود بازگردند.

21 آذر 1401

آمریکا 13 شرکت مرتبط با فروش نفت و پتروشیمی ایران را تحریم کرد

دفتر کنترل دارایی های وزارت خزانه داری آمریکا گفت اسامی 13 شرکت را که ادعا می شود در تسهیل فروش صدها میلیون دلار محصولات نفتی و پتروشیمی ایران به خریدارانی در شرق آسیا نقش دارند در فهرست تحریم قرار داده است.

26 آبان 1401

اعلام برنامه هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال

تهران (پانا) - برنامه مسابقات هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور اعلام شد.

8 شهریور 1401

قیمت خودرو ایرانی سر به فلک می کشد!

سالانه ایرانی ها بخش عظیمی از عایدی خود را صرف خرید خودرو می نمایند. با این حال تعداد زیادی از ایرانیان حتی توانایی خرید مقرون به صرفه ترین خودروهای موجود در بازار را هم ندارد. اگر مقدار عایدی و قیمت خودرو در ایران با سایر کشورها را مقایسه کنیم، متوجه...

5 شهریور 1401

ایران جزو 12 کشور سینمایی دنیا است

رئیس سازمان سینمایی گفت: سینمای ایران در عرصه های مختلف کارنامه روشنی دارد و برای دنیا شناخته شده و جزو 12 کشور سینمایی دنیا محسوب می گردد.

27 مرداد 1401

جنجال 18 میلیون تومانی

تیم ملی والیبال ایران درحالی که آماده می گردد تا چندی دیگر در رقابت های جهانی والیبال در لهستان به میدان برود، اسیر حاشیه ای باورنکردنی شده است. موضوع مربوط به دعوت و بازگشت از محمد موسوی یکی از برترین مدافعان روی تور تاریخ والیبال ایران به تیم ملی است....

22 مرداد 1401

اجرای احکام قطعی تخریب مستحدثات غیر مجاز در شیراز

بیش از 70 مورد برطرف تخلف و تخریب مستحدثات غیرمجاز، در شهرستان شیراز انجام شد.

21 مرداد 1401

رقابت تازه آمریکا با چین؛ بایدن لایحه 280میلیارد دلاری تولید تراشه را امضا کرد

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی لایحه 280 میلیارد دلاری را امضا کرد که هدف آن تقویت صنعت داخلی ساخت تراشه و تحقیقات علمی در این زمینه در میانه رقابت با چین است.

19 مرداد 1401

راهنمای سفر به گیلان در تعطیلات

سفر به گیلان هیجان انگیز است و به دلیل داشتن منطقه ای بکر و طبیعتی مثال زدنی همیشه مورد استقبال ایرانگردان داخلی و خارجی قرار داشته است.

16 مرداد 1401

محصولات اخوان را از کجا خریداری کنیم؟

محصولات اخوان از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است. اما اخوان چه محصولاتی دارد؟ قبل از معرفی محصولات اخوان، بهتر است با برند اخوان آشنا شوید. با ظهور فناوری های نوین در صنعت تجهیزات آشپزخانه، برند های بسیاری اقدام به فراوری محصولات مورد احتیاج برای بازار...

5 مرداد 1401
تعداد: (222)