این پرسپولیس شگفت انگیز: صعود به جای افت

به گزارش وبلاگ بارسلونا، پرسپولیس بر خلاف پیش بینی های بدبینانه ما نه تنها بعد از نایب قهرمانی در آسیا افت نکرد، بلکه حالا باید یکی از مدعیان جدی قهرمانی نیم فصل حسابش کنیم.

این پرسپولیس شگفت انگیز: صعود به جای افت

به گزارش وبلاگ بارسلونا ، بعد از اینکه پرسپولیس نتوانست در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا شکست بازی رفت مقابل کاشیما آنتلرز را جبران کند و در نهایت نایب قهرمان این تورنمنت شد، پیش بینی ها این بود که تیم برانکو در ادامه لیگ برتر افت خواهد نمود. برعکس این پیش بینی ها اما پرسپولیس خیلی خوب عمل کرد و اتفاقا ین برهه تبدیل به یکی از بهترین مقاطع نتیجه گیری این تیم تبدیل شد.

پرسپولیس بعد از بازی برگشت با کاشیما 4 بازی در لیگ برتر انجام داد و از این 4 بازی 10 امتیاز گرفت. تیم برانکو موفق شد در این چهار بازی تیم های پیکان، ماشین سازی و ذوب آهن را شکست بدهد و مقابل تراکتورسازی هم به تساوی برسد. همه این اتفاقات در حالی رخ داد که پرسپولیس و برانکو از لحاظ بازیکن به شدت در مضیقه بودند و بیش از انگشتان یک دست بازیکن مصدوم داشتند.

پرسپولیس اما بر خلاف پیش بینی های بدبینانه ما نه تنها افت نکرد، بلکه حالا باید یکی از مدعیان جدی قهرمانی نیم فصل حسابش کنیم. قرمزهای تهران تا انتها نیم فصل یک بازی با سپاهان در اصفهان دارند و یک بازی هم با پارس جنوبی در تهران.

2 - 180

منبع: ایران ورزشی

به "این پرسپولیس شگفت انگیز: صعود به جای افت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پرسپولیس شگفت انگیز: صعود به جای افت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید