پرسپولیس جانشین عیسی آل کثیر را انتخاب کرد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خبرنگاران: پرسپولیس این روز ها چندان خبر های خوشی نمی شنود؛ بعد از خبر حذف این تیم از لیک قهرمانان آسیا، حالا خبر مصدومیت عیسی آل کثیر هم به مسائل این باشگاه اضافه شده است. عیسی رباط صلیبی پاره نموده و نه یک ماه، دو ماه، بلکه کلا فصل را از دست داده است.

پرسپولیس جانشین عیسی آل کثیر را انتخاب کرد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، این خبر در شرایطی پرسپولیسی ها را متاثر نموده که یحیی گل محمدی قصد داشت با وجود عیسی آل کثیر و مهدی عبدی، و البته حامد پاکدل، یک یا دو مهاجم نو برای پرسپولیس بخرد و در کنار این بازیکنان از جمله عیسی آل کثیر از آن ها استفاده کند. با این حال، مصدومیت شدید عیسی آل کثیر برنامه های گل محمدی را به هم ریخته و به نظر می رسد این مربی حالا بیش از هر زمان دیگری باید به فکر خریدن 2 مهاجم نو برای تیمش باشد.

همانطور که روز گذشته خبرش منتشر شد، پرسپولیس 2 مهاجم لیگ فزونی، منهای مهاجمان خارجی، را زیر نظر گرفته و حالا به نظر می رسد یکی از آن ها تبدیل به اولین خرید پرسپولیس به عنوان جانشین عیسی آل کثیر خواهد شد. آنطور که شنیده می گردد مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند پیمان بابایی، مهاجم تراکتور را به تهران آورده و جایگزین عیسی آل کثیر نمایند. پیمان بابایی در این فصل، مثل دو مهاجم دیگر پرسپولیس یعنی عیسی آل کثیر و مهدی عبدی، 4 گل زده و فعلا در رده سومین گلزن برتر لیگ قرار گرفته است.

پیمان بابایی پیش از این هم در لیست خرید پرسپولیس حضور داشت که تبریزی ها مانع از انتقال این بازیکن شدند.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس جانشین عیسی آل کثیر را انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس جانشین عیسی آل کثیر را انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید