آنالیز پیشنهاد تیم انگلیسی به آزمون و شرط اقتصادی سنگین زنیت

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سایت انگلیسی hammers که اخبار مربوط به باشگاه وستهام را پوشش می دهد به خبر روز گذشته سایت ناپولی آره نا ایتالیا مبنی بر پیشنهاد باشگاه های وستهام و لسترسیتی انگلیس به سردار آزمون پرداخت و نوشت:

آنالیز پیشنهاد تیم انگلیسی به آزمون و شرط اقتصادی سنگین زنیت

طبق اعلام سایت ناپولی آره نا، باشگاه وستهام علاقه مند است با مهاجم تیم زنیت سنت پترزبورگ قرارداد امضا کند. این بازیکن ایرانی با لیونل مسی مقایسه شده و از سال 2016 مورد علاقه یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بوده است. این بازیکن 25 ساله در سال 2019 و با مبلغ 12 میلیون یورو به غول روسیه (تیم زنیت) پیوست. دیوید مویس سرمربی وستهام علاقه دارد خط هجومی تیمش را در جابجایی تابستانی تقویت کند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: این بازیکن 25 ساله در 14 ماه گذشته برای تیم زنیت در فرم خوبی قرار داشته است. او در 45 بازی پیروز شد 26 گل بزند و 10 پاس گل بدهد. آزمون در بازی هوایی بسیار قدرتمند است. او همچنین به صورت غیر قابل باوری بازیکن ماهری است. به نظر می رسد این بازیکن 25 ساله برای لیگ برتر انگلیس ساخته شده است.

با این حال ممکن است مسئله ای وجود داشته باشد. آره نا ناپولی عنوان می نماید که تیم زنیت 35 میلیون یورو روی آزمون قیمت گذاشته است (30 میلیون پوند) و این ممکن است برای تیم وستهام باتوجه به مسائل اقتصادی ناشی از بهداشت جهانی مسئله ساز گردد. شاید لیورپول مجددا به سمت این بازیکن برود؟ مشخصا آنها توان بیشتری برای پرداخت 30 میلیون پوند دارند. چکش ها (لقب تیم وستهام) کار خود را قطع نموده اند ولی اگر آنها هرگونه شانسی برای امضای قرارداد با آزمون دارند، باید این کار را انجام بدهند. بازیکن تیم ملی ایران می تواند یک پیروزیت واقعی در ورزشگاه لندن باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آنالیز پیشنهاد تیم انگلیسی به آزمون و شرط اقتصادی سنگین زنیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز پیشنهاد تیم انگلیسی به آزمون و شرط اقتصادی سنگین زنیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید