برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان در سنندج

به گزارش وبلاگ بارسلونا، میراث آریا/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان در سنندج صورت پذیرفت.

برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان در سنندج

پیغام مجیدی در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سنندج که با حضور حسن عسکری، فرماندار سنندج و دیگر اعضای دائمی ستاد در محل فرمانداری سنندج برگزار گردید، گفت: سنندج به عنوان مرکز استان همیشه مقصد سفر بسیاری از هموطنان و گردشگران داخلی و خارجی است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج اظهار کرد: پیش بینی می گردد در تعطیلات خرداد و بعلاوه ایام تابستان شاهد ورود موج عظیمی از مسافران و گردشگران به این شهرستان باشیم.

او اضافه کرد: می بایست در این ایام با استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های موجود در راستای خدمات رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم انجام گردد.

مجیدی یادآور شد: وجود مراکز اقامتی سطح شهر از جمله هتلها، مهمانپذیرها و بعلاوه اقامتگاه های بومگردی فرصتی مغتنم برای ایجاد ماندگاری گردشگران در سنندج است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج بیان نمود: اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان در ایام نوروز با تعامل و مساعدت خدمات بسیار خوبی را به مسافران و گردشگران ارائه دادند.

او اظهار کرد: امیدواریم با هماهنگی و تعامل میان دستگاه های عضو ستاد و با ارائه خدمات مطلوب، زمینه آسایش و رضایتمندی مسافران و گردشگران را فراهم کنیم.

منبع: همگردی

به "برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان در سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان در سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید