به دنبال قهرمانی در لیگ تکواندو هستیم، منتظریم لیگ شروع شود

به گزارش وبلاگ بارسلونا، کاظم نیک سرشت مدیر اجرایی تیم تکواندو فتح صدر البرز ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: برای فصل جدید رقابتهای لیگ ابتدا به دنبال تقویت تیم به لحاظ فنی بودیم و به همین دلیل مدیریت باشگاه فتح صدر البرز تصمیم گرفت از هادی ساعی قهرمان المپیک و جهان در این مورد دعوت به همکاری کند و سپس تهیه و تدوین برنامه های کاربردی در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در دستور کار قرار گرفت.

به دنبال قهرمانی در لیگ تکواندو هستیم، منتظریم لیگ شروع شود

وی افزود: رعایت عدالت، حق و حقوق قهرمانان و باشگاه مهمترین رکن برای مدیران باشگاه است و به همین دلیل با ایجاد یک فضای صمیمی و رفاقتی البته در چهارچوب و ضوابط تعریف کار را شروع کردیم و این موضوع را فصل قبل به خوبی در لیگ برتر جام کوثر به اثبات رساندیم و خدا را شکر با قهرمانی نیز همراه شد.

نیک سرشت ادامه داد: این تجربه خوب باعث شد تا در فصل پیش رو با 8 تیم قدرتمند پا به عرصه مسابقات لیگ تکواندو ایران در کلیه رده ها بگذاریم. قبل از شروع کار بررسی دقیقی روی کوچک ترین مسائل داشتیم و خدا را شکر پیروز شدیم شرایط بسیار خوبی را فراهم کنیم و با قدرت و توانایی بالا وارد کار شدیم.

مدیراجرایی باشگاه فتح صدر البرز با بیان اینکه هدف این باشگاه فراتر از قهرمانی است، گفت: در این باشگاه جایگاه ها برای تک تک مدیران و مربیان تعریف شده است ولی در بطن کار همه رده ها بصورت جهادی در کنار هم و برای تحقق هدفی که ترسیم شده تلاش خواهند کرد. در یکی از استان های مستعد شمالی تحت نام باشگاه استعدایابی را شروع کرده و در کلیه رده ها تیمداری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در جذب منابع انسانی کارهای سنجیده ای صورت گرفته و با جذب قهرمانان ملی که در سنوات گذشته به هر دلیلی از تیم ملی فاصله گرفته اند، گام مؤثری برای احیا این عزیزان برداشته ایم تا شاهد بازگشت دوباره آنها به چرخه ملی و کوران مسابقات قهرمانی باشیم. بدون شک در آینده ای نزدیک نیز نفرات دیگری هم شناسایی و جذب خواهند شد.

نیک سرشت در پایان گفت: هدف این باشگاه در کنار رعایت عدالت و انصاف، نگاه حرفه ای گری در صدد ارتقای هر چه بهتر تکواندو و معرفی چهره های شاخص به فدراسیون تکواندو و حمایت همه جانبه در راستای برقراری یک بستر مناسب است. بر این اساس منتظر اعلام فدراسیون جهت برگزاری لیگ هستیم و به صراحت می گویم حضوری پرقدرت خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "به دنبال قهرمانی در لیگ تکواندو هستیم، منتظریم لیگ شروع شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال قهرمانی در لیگ تکواندو هستیم، منتظریم لیگ شروع شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید