بیرانوند: با بهداد سلیمی برای همکاری صحبت های اولیه را انجام داده ایم، فدراسیون جهانی وزنه برداری هنوز جوابی به نامه ما نداده است

به گزارش وبلاگ بارسلونا، بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: بعد از اینکه فدراسیون جهانی نام سه وزنه بردار اصلی ما را در جهانی ترکمنستان از قلم انداخت برای اصلاح لیست به IWF نامه زدیم اما هنوز جوابی در این رابطه دریافت نکرده ایم.

بیرانوند: با بهداد سلیمی برای همکاری صحبت های اولیه را انجام داده ایم، فدراسیون جهانی وزنه برداری هنوز جوابی به نامه ما نداده است

محسن بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بارسلونا در خصوص مسئله ای که در معرفی تیم اعزامی به مسابقات جهانی ترکمنستان پیش آمده بود، گفت: 10 نفر را از قبل به IWF معرفی نموده بودیم اما آنها دو اشتباه در لیست ما داشتند که دو رزرو ما را در تیم اصلی قرار دادند و از تیم اصلی سه نفر را کم کردند، در این رابطه به آنها نامه زدیم و موضوع را پیگیری کردیم که هنوز به ما جوابی نداده اند، این ایراد از ما نبود، خودشان اشتباه کردند.

وی در خصوص وضعیت وزنه برداران ایران در این جهانی توضیح داد: کار سختی خواهیم داشت، با تلفیقی از جوان ها و باتجربه ها به جهانی سال جاری می رویم. سال گذشته که تیم مان قهرمان جهان شد اما از آن تیم 8نفره، 4 نفر را در اختیار نداریم؛ بهداد سلیمی، سعید علی حسینی، کیانوش رستمی و ایوب موسوی، یعنی از مدال بگیران سال گذشته ما فقط سهراب مرادی و علی هاشمی را داریم، درواقع 60 درصد مدا ل آوران سال گذشته مان را در ترکمنستان نداریم و این نشان می دهد که با تغییرات بزرگی در مسابقات جهانی شرکت خواهیم کرد، این هم به نوعی توفیق اجباری بود برای پشتوانه سازی.

بیرانوند در پاسخ به این سؤال که روی این تیم می گردد نگاه المپیکی داشت؟ گفت: دو سال تا المپیک فاصله داریم، جوان های مان اینجا می توانند یک میدان خوب را تجربه نمایند و حتی اگر مدال هم نگیرند، می توانند خودشان را به رکوردهای جهان نزدیک نمایند تا در المپیک نتیجه بگیرند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری از وضعیت کیانوش رستمی اظهار بی اطلاعی کرد و در مورد سعید علی حسینی نیز تأکید کرد: علی حسینی زانویش آسیب دیده بود و درد داشت، دکتر برایش استراحت تجویز کرد، سال گذشته پایش را جراحی نموده و نباید خیلی فشار بیاورد که باز هم کارش به جراحی کشیده گردد، به خاطر همین تصمیم گرفت که در جهانی سال جاری حضور نداشته باشد.

وی در رابطه با اینکه گفته می شد از بهداد سلیمی بعد از خداحافظی از جهانی قهرمانی در کادر فنی تیم ملی استفاده خواهد شد، گفت: با بهداد در حال صحبت های اولیه هستیم حالا باید ببینیم چه چیزی پیش خواهد آمد.

به گزارش وبلاگ بارسلونا، مسابقات جهانی 2018 وزنه برداری 10 تا 20 آبان ماه در عشق آباد ترکمنستان برگزار می گردد. تیم ایران سال گذشته در آناهیم آمریکا به مقام قهرمانی رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیرانوند: با بهداد سلیمی برای همکاری صحبت های اولیه را انجام داده ایم، فدراسیون جهانی وزنه برداری هنوز جوابی به نامه ما نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: با بهداد سلیمی برای همکاری صحبت های اولیه را انجام داده ایم، فدراسیون جهانی وزنه برداری هنوز جوابی به نامه ما نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید