توقع نداشته باشیم همه مسائل تیم ظرف چند روز حل گردد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در نیمه دوم بازی امیدوارکننده ای داشتیم و موقعیت های خوبی به وجود آوردیم.

توقع نداشته باشیم همه مسائل تیم ظرف چند روز حل گردد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، مجید جلالی در نشست خبری شامگاه دوشنبه پس از شکست مقابل تیم صدر جدولی سپاهان اصفهان اضافه کرد: در مقابل تیمی همچون سپاهان، کوچکترین اشتباه میتواند به اشتباهی بزرگ تبدیل گردد اما باز هم تیم ما خصوصا در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشت.

وی از همه مردمی که برای تشویق تیم گل گهر سیرجان به استادیوم آمدند تشکر کرد و ادامه داد: از طرفداران سیرجانی خاضعانه می خواهم با حضور خود در استادیوم، تیم خودشان را تنها نگذارند چرا که بازیکنان گل گهر احتیاج به روحیه و مراقبت دارند. تیم گل گهر تیم این سرزمین است و طرفداران به عنوان سرمایه های تیم، نقش زیادی در موفقیت تیم گل گهر دارند.

جلالی آینده را همراه با روزهای خوبی برای تیم گل گهر متصور شد و اظهار کرد: توقع نداشته باشیم همه مسائل یک تیم ظرف چند روز حل گردد. احتیاج به زمان داریم تا با تمرین مضاعف پیش رویم و برای آینده امیدهای زیادی وحود دارد.

سرمربی تیم گل گهر در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه داوری بازی امروز گفت: داور جوان امروز اولین بازی لیگ رجحان خود را سوت زد، ایشان را تشویق می کنم اما از او می خواهم بازی های بعدی را شجاعانه تر قضاوت کند.

جلالی درباره اینکه داوری پنالتی برای گل گهر نگرفت و آیا شما به یک صحنه برای پنالتی اعتقاد دارید، گفت: از دوربینی که گفته بودم فیلم بگیرند نتوانستم ببینم اما از بهنام برزای که پرسیدم قسم خورد او را هول داده اند اما من نمی توانم قضاوت کنم.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان امروز از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در سیرجان نتیجه را به تیم سپاهان اصفهان واگذار کرد

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توقع نداشته باشیم همه مسائل تیم ظرف چند روز حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقع نداشته باشیم همه مسائل تیم ظرف چند روز حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید