جدیدترین به روزرسانی گوشی گوگل پیکسل 6

به گزارش وبلاگ بارسلونا، براساس آخرین اخبار به اشتراک گذاشته شده، راه اندازی Face Unlock در گوگل پیکسل 6 در راه است.

جدیدترین به روزرسانی گوشی گوگل پیکسل 6

به گزارش وبلاگ بارسلونا، برای بیشتر کاربران گوشی های سری Google Pixel 6، برخورد با اسکنر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر با دشواری هایی همراه بوده است. هم اکنون شرکت گوگل، اسکنر را به وسیله به روزرسانی های نرم افزاری بهبود بخشیده است و ما انتظار داریم که گوگل به فعالیت برای بهبود این ویژگی ادامه دهد. اما از ماه نوامبر، کاربرانی که پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو دارند در رسانه ها خوانده اند که تیم پیکسل در Mountain View ظاهراً روی راهی برای فعال کردن Face Unlock در تازهترین مدل های پیکسل کار می نماید.

قابلیت Face Unlock در پیکسل 4 معرفی گردید و تنها اسکنر بیومتریک در گوشی های 2019 گوگل بود. به عبارت دیگر، آن مدل ها اسکنر اثر انگشت نداشتند. مانند Face ID محصولات اپل، Face Unlock در گوشی های Pixel 4 و Pixel 4 XL از نقشه برداری سه بعدی برای ارائه تشخیص چهره در جهت تأیید هویت کاربر برای باز کردن قفل تلفن، باز کردن بعضی برنامه ها و تکمیل تراکنش ها استفاده می نماید.

برآورد هایی وجود داشت که گوگل در زمان ارائه ویژگی های سه ماه یک بار پیکسل در آینده، Face Unlock را نیز اضافه می نماید. بعضی از برآورد های اولیه از اضافه شدن این ویژگی فقط به مدل Pixel 6 Pro سخن می گفت. تا به امروز، پس از دو بار ارائه ویژگی های تازه، هنوز Face Unlock ظاهر نشده است.

اما برای اولین بار، ممکن است شواهدی داشته باشیم که نشان دهد گوگل واقعاً روی Face Unlock کار می نماید و محتمل است این ویژگی در نسخه های پایه و پریمیوم پیکسل 6 استفاده گردد. یکی از کاربران Reddit در حال راه اندازی پیکسل 6 خود بود و هنگامی که با گزینه های انتخاب قفل صفحه روبرو شد، تلفن دارای گزینه Face Unlock نیز بود.

مسلما شما بلافاصله از ما می خواهید با ارائه تصویر این حرفمان را اثبات کنیم، وگرنه برای شما قابل قبول نیست. در این جا یک عکس از روی گوشی گرفته شده است که به وضوح حرف ما را اثبات می نماید.

به خاطر داشته باشید که اگرچه یک سیستم تشخیص چهره را می توان به وسیله به روزرسانی نرم افزار فعال کرد، اما نقشه برداری سه بعدی نخواهد داشت. در حقیقت قطعات مورد احتیاج برای این کار در مدل های پیکسل 6 گنجانده نشده است. بعضی پیشنهاد نموده اند که گوگل می تواند از کاربران بخواهد تا عملی مانند حرکت دادن سر خود را انجام دهند تا از این طریق به یک تصویر سه بعدی برسد.

در حال حاضر، انتخاب Face Unlock برای Pixel 6 یا Pixel 6 Pro کاری از پیش نمی برد. اگر قرار است گوگل اجازه تشخیص چهره را در این سری بدهد، باید گوشی ها را به روز کند. با توجه به اینکه هیچ کس دیگری، این رویداد را گزارش ننموده است، به سختی می توان به طور قطعی گفت که چه معنایی دارد.

منبع: phonearena

منبع: فرارو

به "جدیدترین به روزرسانی گوشی گوگل پیکسل 6" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین به روزرسانی گوشی گوگل پیکسل 6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید