دردسرهاى شیرین استیلى در قطر

به گزارش وبلاگ بارسلونا، تیم فوتبال امید ایران در حالی خود را آماده حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 می نماید که حمید استیلی این روزها با دردسر روبرو شده؛ دردسری شیرین.

دردسرهاى شیرین استیلى در قطر

به گزارش وبلاگ بارسلونا، تقریبا حدود یک سال پیش کرانچار به همراه شاگردانش در اردوى قطر براى حضور در بازى هاى مرحله مقدماتى آماده مى شد اما نگرانى اصلى او از نیمکت نشینى بازیکنانش در لیگ برتر فوتبال بود. حالا حمید استیلى با امیدها در دوحه حضور دارد اما با شرایطى متفاوت نسبت به یک سال گذشته و بازیکنانى که در این ماه ها پیشرفت قابل توجهى داشته اند.

تیم امید به آخرین روزهاى معرفى فهرست نهایى نزدیک مى گردد و حمید استیلى خشنود است که مى تواند 23 بازیکن مد نظر خودش را از بین مهره هایى آماده و با انگیزه انتخاب کند.

در خط دروازه اسماعیلى و فرعباسى حضور دارند که هر دو در این فصل براى ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان به میدان رفته اند. مهدی نوراللهی دیگر سنگربان امیدهاست.

در مرکز خط دفاع آغاسى و نورافکن بازیکنان ثابت فولاد و سپاهان و طاهرخانى و امید دره که به عنوان ذخیره براى استقلال و سایپا بازى کردند، حضور دارند. در دفاع راست شاهد حضور نجاریان و حسین ساکى هستیم و در دفاع چپ مسلمى پور، سلمانى و کریم زاده را داریم که همه آنها تجربه انجام بازى هاى زیادى را در لیگ دارند.

در مرکز خط میانى خدا بنده لو، شریفى، زامهران، دهقانى و حتى مهدى خانى لژیونر هستند که استیلى ترجیح مى دهد از او هم در این پست استفاده کند.

نام هایى مثل صیادمنش، دلفى، جبیره، آزادى، رضا جعفرى، قائدى، شکارى، روستایى، شجاعى، محبى و حسین زاده را هم در نیمه هجومى تیم تصور کنید تا ببینید کادر فنى چه کار سختى براى انتخاب نفرات نهایى در پیش دارد.

دردسرهاى شیرین سرمربى و دستیارانش البته به شرطى ختم به خیر خواهد شد که استیلى در فرصت کوتاه به جامانده بتواند نظم تاکتیکى و هماهنگى لازم را در تیمش ایجاد کند.

تیم فوتبال امید ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 آسیا و انتخابی المپیک 2020 آماده می نماید. شاگردان استیلی به ترتیب 19، 22 و 25 دی ماه به مصاف ازبکستان، کره جنوبی و چین می فرایند. این رقابت ها در کشور تایلند برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دردسرهاى شیرین استیلى در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسرهاى شیرین استیلى در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید