دودستگی در میان بازیکنان PSG به خاطر راموس

به گزارش وبلاگ بارسلونا، دسته ای از بازیکنان پی اس جی معتقدند جذب سرخیو راموس ایده چندان خوبی نیست.

دودستگی در میان بازیکنان PSG به خاطر راموس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بارسلونا، شب گذشته رادیو RMC Sport گزارش داد که سرخیو راموس و باشگاه پاری سن ژرمن برای امضای قراردادی دو ساله به توافق رسیده اند. قرارداد دو ساله یکی از شرط های راموس در مذاکره با رئال مادرید برای تمدید قرارداد هم بود که از سوی مدیران رئال رد شد و بعلاوه دو باشگاه لیگ فزونی را که خواستار امضای قرارداد با مدافع حرفه ای اسپانیایی بودند را از میدان به در کرد.

هرچند راموس هنوز با پی اس جی قرارداد رسمی امضا نکرده ولی در اسپانیا هم معتقدند شانس پیوستن او به این باشگاه 60 درصد است و 40 درصد هم محتمل است او راهی منچسترسیتی گردد.

نشریه لوپاریزین امروز گزارش داد که در میان بازیکنان پی اس جی در خصوص راموس اختلاف نظر وجود دارد و به نوعی دو دستگی ایجاد شده است.

مخالفان راموس معتقدند که با آمدن او فضا برای کیمپبه مدافع ملی پوش باشگاه محدود خواهد شد و او به نیکمت تبعید می گردد. دستمزد 15 میلیون یورویی راموس هم حل اختلاف است و این دسته معتقدند چرا با تیاگو سیلوا سال گذشته به علت سن بالا(35) تمدید نشد ولی یک سال بعد راموس باید با 35 سال سن و دستمزدی هنگفت جذب گردد؟ جالب اینکه تیاگو راهی چلسی شد و با این تیم قهرمانی چمپیونزلیگ را جشن گرفت.

راموس که در رئال کاپیتان و رهبر تیم بود، هنوز به پی اس جی نرفته باعث اختلاف در رختکن تیم شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دودستگی در میان بازیکنان PSG به خاطر راموس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دودستگی در میان بازیکنان PSG به خاطر راموس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید