ساخت خودروی برقی در خانه

به گزارش وبلاگ بارسلونا، مردی که با همت و دانش خود خودروی جیپ برقی مورد علاقه اش را ساخت مورد تمجید مدیرعامل یک شرکت خودروسازی معروف نهاده شد.

ساخت خودروی برقی در خانه

هند کشور استعداد های درخشان است و در این کشور هیچ کمبودی از لحاظ استعداد های بومی وجود ندارد. در همین رابطه، استعداد یک شهروند این کشور که توانسته خودروی جیپ برقی دلخواهش را بسازد مورد توجه آناند ماهیندرا، مدیرعامل گروه خودروسازی ماهیندرا نهاده شده است. بنا به گزارش Indian express، آ گاوتام که اهل کیهاد در منطقه سیواگانگا واقع در استان تامیل نادو است توانست این خودرو را در خانه اش بسازد.

گاوتام با انتشار این ویدئو در پاسخ به یکی از توئیت های ماهیندرا از وی درخواست شغل نموده بود. ماهیندرا هنگامی که متوجه ویدئوی گاوتام شد آن را بازنشر کرد. مدیرعامل خودروسازی ماهیندرا بعلاوه از آر ولوسامی ، مسئول فناوری و توسعه محصولات خودرویی M&M خواست تا با گاوتام تماس بگیرد.

بیشتر بخوانید

ماهیندرا با بازنشر ویدئوی گاوتام نوشت: این همان علتی است که من متقاعد شدم که هند در (فراوری) خودرو های برقی پیشرو خواهد بود. من اعتقاد دارم که آمریکا به علت اشتیاق، فناوری، نوآوری شان بر بازار این خودرو (برقی) تسلط پیدا کرد. اما شاید گاوتام و قبیله او (هندی ها) شکوفا شوند. (گروه خودروسازی ماهیندرا) با او تماس بگیرید.

ویدئوی منتشر شده به وسیله گاوتام مورد توجه کاربران نهاده شد و تا به امروز بیش از 200 هزار بیننده داشته است. بسیاری از کاربران از ماهیندرا به خاطر توجه به این جوان مبتکر خودروساز تشکر کردند.

بنا به گزارش نیوز 18، خودروی برقی گاوتام با ضایعاتی که او از مغازه ها تهیه نموده ساخته شده است. گران ترین قطعه ای که او در این خودرو بکار برده لاستیک آن است. گاوتام از یک باتری لیتیومی استفاده نموده تا نیروی حرکت خودروی خود را تامین کند.

وبلاگ بارسلونا فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساخت خودروی برقی در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت خودروی برقی در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید