سولاری: جنگ با ایسکو؟ تنها جنگی که من می بینم بازی بعدی است

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بار دیگر از اعتراف به داشتن خصومت با هافبک اسپانیایی تیمش خودداری کرد.

سولاری: جنگ با ایسکو؟ تنها جنگی که من می بینم بازی بعدی است

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سانتیاگو سولاری در نشست خبری پیش از بازی خارج از خانه فردا شب (یکشنبه) تیمش مقابل اسپانیول در هفته بیست و یکم لالیگا، به وبلاگ بارسلونا گفت: در این بازی باید همان کاری را انجام دهیم که در بازی های قبلی؛ توجه حداکثری و تمرکز روی بازی از دقیقه نخست. همه بازیکنان ما باید یک بازی منسجم و پرانرژی ارائه کند. من می خواهم که تیمم با حداکثر پتانسیل برای بردن مسابقه به میدان بروند و تمام بازیکنانم، تمرکز داشته باشند و با نشاط برای تیم کار نمایند. می دانیم که کار برای بعضی بازیکنان سخت تر است. همه بازیکنان می خواهند بازی نمایند اما این غیرممکن است.

سولاری درباره نگرانی از مصدومیت وینیسیوس و لزوم توجه بیشتر داوران به خطا هایی که روی این بازیکن برزیلی صورت می گیرد نیز گفت: وینیسیوس مانند هر بازیکن دیگری فوتبال بازی می نماید و داوران هم هستند تا قوانین را اجرا نمایند. او با تمام توانش کوشش می نماید. ما از توانایی های فنی او راضی هستیم.

سرمربی آرژانتینی رئال مادرید درباره وضعیت بنزما که با وجود شکستگی انگشتش همچنان برای کهکشانی ها بازی می نماید هم مطرح کرد: بنزما در دوران بازیگری اش فراز و نشیب های زیادی داشته است اما الان در وضعیت فوق العاده ای واقع شده است. او بازیکن بخشنده ای است و شیوه بازی اش به گونه ای است که به همه اطرافیانش سود می رساند. او همواره در فکر خیر رساندن به تیم و هم تیمی هایش است و الان هم که با وجود دردی که دارد، به بازی هایش ادامه می دهد. بنزما از هر لحاظ بازیکن سخاوتمندی است و یکی از بهترین های دنیای در پست خودش است.

ادامه نیمکت نشینی های ایسکو و موضوع تکراری خصومت با این هافبک اسپانیا، سؤال دیگری بود که از سولاری پرسیده شد و او اینگونه به آن پاسخ داد: جنگ؟ تنها جنگی که من دارم بازی بعدی است. تمام بازیکنان ما به جز کیلو و وایخو آماده اند. همه بازیکنان ما آماده خواهند بود.

سولاری درباره اسپانیول هم تأکید کرد: اسپانیول تیمی است که به خوبی حریفانش را تحت فشار می گذارد و برای ضدحمله زدن بازیکنانی سرعتی دارد. آنها تیمی خطرناک هستند و به همین دلیل باز هم تأکید می کنم که ما باید از ثانیه نخست روی بازی تمرکز داشته باشیم.

تیم فوتبال رئال مادرید فردا شب (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران میهمان اسپانیول خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولاری: جنگ با ایسکو؟ تنها جنگی که من می بینم بازی بعدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: جنگ با ایسکو؟ تنها جنگی که من می بینم بازی بعدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید