شعبه جدید استودیوی بازی سازی برادران وارنر تاسیس شد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment به تازگی اعلام نموده که شعبه جدیدی از استودیو WB Games را در شهر سن دیگو افتتاح نموده است. تمرکز این استودیو جدید بر ساختن بازی های free-to-play برای تلفن های همراه هوشمند خواهد بود. این استودیو توسط تام کیسی (Tom Casey) رهبری می گردد، تام کیسی رئیس شعبه بوستون استودیو WB Games نیز است و پس از تأسیس شعبه جدید وظیفه رهبری هر دو استودیو را بر عهده دارد.

شعبه جدید استودیوی بازی سازی برادران وارنر تاسیس شد

دیوید حداد (David Haddad) مدیر بخش سرگرمی های تعاملی شرکت برادران وارنر، در مصاحبه ای در رابطه با تأسیس شعبه سن دیگو می گوید:

افتتاح شعبه جدید حاصل وعده ما مبنی بر پیشرفت در حوزه بازی های موبایل است، ما به عنوان ناشر بازی های موبایل عملکرد قابل قبولی داشته ایم و سعی داریم که این راه را با تأسیس استودیو های جدید ادامه دهیم، دو تا از پیروز ترین بازی های موبایل ما، دو بازی Game of Thrones: Conquest و Golf Clash هستند. بخش اعظمی از پیروزیت ما در این حوزه مدیون مدیران با استعدادی از جمله تام کیسی است، برنامه ما برای تام کیسی و تیم جدید او در سن دیگو این است که در بخش بازی های free-to-play برای تلفن های همراه هوشمند بدرخشند.

تمرکز اصلی بخش سرگرمی های تعاملی شرکت برادران وارنر در حوزه بازی های موبایل بر روی اقتباس از دو مجموعه کمیک های دی سی و کتاب های هری پاتر خواهد بود. پر درآمد ترین بازی ای که تا حالا توسط این شرکت بر روی پلتفرم موبایل منتشر شده، بازی Game of Thrones: Conquest است که بالغ بر 214 میلیون دلار درآمد داشته است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "شعبه جدید استودیوی بازی سازی برادران وارنر تاسیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبه جدید استودیوی بازی سازی برادران وارنر تاسیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید