لیست پردرآمدترین شغل های کانادا در سال 2023

به گزارش وبلاگ بارسلونا، تعدادی از مشاغل به دلیل موقعیتشان، درآمد بیشتری نسبت به سایر دارند. همین سبب می شود افرادی که قصد مهاجرت به کانادا دارند، بخواهند با آن ها آشنا شوند. گاهی اوقات این موضوع در مرحله آشنایی باقی نمی ماند. افراد ترغیب می شوند که به سمت آن بروند. در این مقاله خبرنگاران قرار است در مورد پر درآمدترین مشاغل کانادا صحبت کنیم. این کار را با تفکیک حوزه هایی مانند IT و پزشکی انجام می دهیم؛ بنابراین، مطلب را تا پایان بخوانید تا با این مشاغل آشنا شوید.

لیست پردرآمدترین شغل های کانادا در سال 2023

پر درآمدترین مشاغل حوزه فناوری و IT کانادا

در کانادا هم مانند تمام کشورهای دیگر، فناوری اطلاعات جای خودش را در میان مشاغل پیدا کرده است. در ادامه، چند مورد از این حرفه ها را که در میان پردرآمدترین شغل های کانادا قرار دارند، معرفی می کنیم.

مدیر پروژه فناوری اطلاعات (IT project manager)

اگر شما پروژه های فناوری اطلاعات را برنامه ریزی، سازماندهی و اجرا می کنید، یک شغل پولساز در کانادا خواهید داشت. شما در مراحل مختلف شروع تا به ثمر رسیدن پروژه حضور دارید. اگر نیاز به اصلاح است، عنوان و برای گرفتن نتیجه بهتر تلاش می کنید.

تحلیلگر هوش تجاری (Business Intelligence Analyst)

یکی از شغل های پردرآمد کانادا، کمک به کسب وکارها است که سود خود را افزایش دهند و زیانشان را کم کنند؛ بنابراین، اگر در این حوزه فعال هستید و از دانش کامپیوتری خودتان برای کمک به بیزینس ها استفاده می کنید، در کشور کانادا انتظار داشته باشید که درآمدتان بالا باشد.

توسعه دهنده (Developer)

تفاوتی ندارد که تنها توسعه دهنده وب باشید یا فول استک. در هر صورت در میان شغل های پردرآمد کانادا جایی برای شما و تخصصتان است. بعضی از آن ها وظیفه دارند که با کدنویسی، ظاهر سایت مجموعه ها و کسب وکارهای مختلف را زیبا کنند. توسعه دهندگان بک اند هم با کمک گرفتن از کدهای خود، سایت را بهتر مدیریت می کنند. اگر شما هم در این حوزه مشغول به فعالیت هستید، در کانادا درآمد بالایی انتظارتان را می کشد.

تحلیلگر و مراقب امنیت (Security Analyst)

داده هایی که سازمان ها و شرکت ها دارند، بسیار باارزش هستند؛ بنابراین، برای این که در معرض آسیب نباشند و امنیت آن ها حفظ شود، ضروری است همیشه تحت بررسی باشند. یکی از پردرآمدترین مشاغل کانادا، مراقب امنیت داده ها، شبکه، سیستم ها و فضای ابری برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز است.

دانشمند داده (Data Scientist)

دانشمند داده وظیفه دارد داده های ساختار یافته یا نیافته را تحلیل و ارزیابی کند؛ بنابراین، فردی که در این حوزه مشغول به فعالیت است از داده های خام به اطلاعات مفیدی می رسد. هدف هم آن است که با استفاده از آن ها برای شرایط تصمیمات درستی گرفته شود و آینده مسیر تا حدود زیادی روشن شود. این کار هم از مشاغل پر درآمد کانادا به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: بهترین مشاغل برای مهاجرت کدامند؟

پردرآمدترین مشاغل حوزه بازاریابی در کانادا

دست روی هر شغلی بگذارید، حتماً خواهید شنید که این حوزه اشباع شده است. واقعیت هم همین است. نمی توانید حرفه ای را انتخاب کنید که در آن بی رقیب باشید. به همین علت، باید خود را با راه هایی مانند بازاریابی از دیگران متمایز کنید. در ادامه، چند شغل بازاریابی را نام می بریم که درآمد خوبی در کشور کانادا دارند.

متخصص سئو (SEO Expert)

یکی از راه های جذب افراد به سمت حرفه و حوزه ای که فعال هستید، سایت است. متخصصان سئو به گروه ها کمک می کنند تا بتوانند سایت خود را بهینه کنند. این کار رتبه بهتری به شما در میان رقبا می دهد. آن ها این کار را با شناسایی الگوریتم های برنامه ها و استفاده از آن ها انجام می دهند.

دیجیتال مارکتر (Digital Marketer)

محبوبیت شبکه ها و کانال های اجتماعی دیجیتال هر روز بیشتر از قبل می شود؛ بنابراین، اگر فردی یا گروهی در پی پیشرفت است، ضروری است سرمایه گذاری در این زمینه داشته باشد تا بتواند گوی سبقت را از رقبای خودش بگیرد. بازاریابی دیجیتال از جمله شغل های پردرآمد کانادا است و گروه های زیادی نیاز به افرادی دارند که در این پوزیشن شغلی قرار بگیرند.

مدیر فروش (Sales Manager)

افرادی که در بخش فروش محصول یا خدمت مشغول به کار هستند، سرپرستانی دارند که به آن ها کمک می کنند. مدیران فروش کسانی هستند که برنامه فروش و کارهای لازم برای انجام آن را تعیین می کنند. سپس، این برنامه به کارشناسان فروش داده می شود تا آن را اجرایی کنند. فعالیت در این حوزه هم برای افراد، درآمد بالایی را به همراه دارد.

مدیر محصول(Product Manager)

این روزها نام مدیر محصول را بیشتر از گذشته می شنوید و یکی از شغل هایی است که در کانادا هم پردرآمد است. افرادی که در این بخش بازاریابی مشغول هستند، وظیفه دارند که ارزیابی های زیادی از کسب وکار و محصول یا خدمتی که ارائه می کنند، داشته باشند. همین طور، آن ها باید با خریداران و جامعه هدف خود هم آشنا باشند تا بتوانند کالا یا خدمتی را ارائه کنند که باعث رشد کسب وکار شوند.

بیشتر بخوانید: برای اطلاع از بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیان بر روی لینک کلیک کنید.

پردرآمدترین مشاغل حوزه پزشکی در کانادا

می خواهیم در ادامه برایتان از شغل هایی بگوییم که در حوزه پزشکی هستند و در کشور کانادا جزو پولسازترین شاخه های شغلی به حساب می آیند.

پزشک و جراح (Physician & Surgeon)

تغییرات و مسائلی که در بدن شما اتفاق می افتد و اطلاعی ندارید که ماجرا از چه قرار است. در این شرایط پزشکان و جراحان هستند که تشخیص می دهند چه اتفاقی در حال افتادن است. آن ها می توانند تخصص های متفاوتی داشته باشند و همین سبب می شود که درآمد آن ها با یکدیگر متفاوت باشد؛ اما از جمله مشاغلی است که درآمد آن بالا است. برای اطلاع از تحصیل پزشکی در کانادا این مقاله را بخوانید.

دندان پزشک (Dentist)

فقط بحث سلامت نیست که به دندان پزشکان مراجعه می کنیم. زیبایی هم جزو جدایی ناپذیر از دندان است. این حرفه هم در میان مشاغل حوزه پزشکی است که درآمد بالایی دارد. اگر مسئله ای در لثه، دهان و دندان دارید، این افراد می توانند به شما کمک کنند تا از مسائل آن رها شوید.

داروساز (Pharmacist)

داروهایی را که پزشکان برای شما تجویز می کنند، باید از داروسازان بگیرید. علاوه براین، آن ها به شما خواهند گفت که آیا تداخل دارویی وجود دارد یا خیر. همراهی آن ها به پزشکان کمک می کند تا داروی مناسب را تجویز کنند. این شغل هم در لیست شغل های پردرآمد کانادا قرار گرفته است.

فیزیوتراپیست (Physical Therapist)

افرادی که قدرت حرکت ندارند یا گاهی اوقات در بعضی از قسمت های بدنشان دچار آسیب می شوند، باید ورزش کنند. فیزیوتراپیست ها متخصصانی هستند که به این افراد ورزش ها و فعالیت های بدنی مناسب را تجویز می کنند. این رشته از جمله شاخه های پزشکی است که درآمد آن بالا است.

متخصص تغذیه (Dietitian)

یکی از کارهایی که می توانید با انجام آن به خودتان توجه بیشتری نشان دهید، خوردن غذای سالم است؛ اما سوال پیش می آید که کدام غذاها مناسب تر هستند؟ متخصصان تغذیه افرادی هستند که شما را در این مسیر راهنمایی می کنند. این تخصص از جمله شغل های پردرآمد کانادا است.

بیشتر بخوانید: چگونه ویزای کانادا بگیریم؟

پردرآمدترین مشاغل حوزه مهندسی در کانادا

مهندسی از جمله شغل هایی است که همیشه برای آن تقاضا وجود دارد. چند مورد از این حرفه ها را که در میان شغل های پردرآمد کانادا هستند، نام می بریم تا با آن ها آشنا شوید.

مهندس برق (Electrical Engineer)

دنیای بزرگ طراحی و توسعه ابزارها و سیستم های الکترونیک یکی از شاخه های حوزه مهندسی است که تقاضای بالایی در کانادا دارد. اگر شما هم در این حوزه فعال هستید، می توانید با رزومه های پرتجربه خود برای این کشور اقدام کنید و جزو مشاغل پردرآمد کانادا باشید.

مهندس داده (Data Engineer)

مهندس داده نیازی به مدرک این شاخه ندارد؛ تعجب نکنید! علم داده از آن رشته هایی است که در سال های اخیر توجه های زیادی را به سمت خود جلب کرده است. همین موضوع سبب شده است که سیستم هایی طراحی و آماده شوند که آن ها را در خود نگه دارند و تحلیل کنند.

مهندس عمران (Civil Engineer)

برای ساخت شهری بهتر، همراهی مهندسان عمران ضروری است. آن ها تنها ساختمان ها را نمی سازند. ساخت پل ها و راه ها هم از دیگر کارهایی هستند که با همراهی این افراد صورت می گیرد. کسانی که در این شاخه فعال هستند، افرادی با درآمد بالا در کانادا به حساب می آیند.

پردرآمدترین مشاغل حوزه فنی در کانادا

همیشه شغل های با تحصیلات مرتبط، دارای درآمد بالا نیستند. در میان شغل های پردرآمد کانادا ، مشاغل حوزه فنی به چشم می خورد و افراد زیادی در آن ها مشغول به کار هستند. در ادامه چند مورد از پردرآمدترین مشاغل کانادا در این حوزه را نام می بریم. برای اطلاع از همه شرایط لازم برای تحصیل در کانادا این مقاله را مطالعه نمایید.

برقکار(Electrician)

لوازم برقی که تهیه می کنید، ممکن است در دوران کار خود دچار مشکل شوند. افرادی که آن ها را تعمیر می کنند، از جمله مشاغلی هستند که تقاضا برای آن وجود دارد. این افراد با انجام این کارها درآمد بالایی دارند؛ بنابراین، این شغل فنی در کشور کانادا درآمد بالایی دارد.

جوشکار(Welder)

جوشکاری، شغلی تمام وقت است. این حرفه می تواند به کارهای معمولی اختصاص داده شود یا این که فرد جوشکار با شرکت ها و برای تولید وسایلی مانند هواپیما با گروه ها همکاری کند. در هر دو حالت، از جمله شغل هایی است که درآمد بالایی در شهرهای کشور کانادا دارد.

لوله کش (Plumber)

لوله هایی که در ساختمان خانه یا محل کار به کار برده می شود، ممکن است دچار مشکل و گرفتگی شوند. در این شرایط، حتماً باید فردی این مشکل را حل نماید که در آن تخصص دارد. این کار همیشه در این کشور دارای تقاضا است و از جمله شغل های پردرآمد کانادا است.

نجار (Carpenter)

افراد بسکمک نمی توانند هزینه زیادی برای خانه خود بپردازند. در این شرایط به جای آهن و لوازم گران قیمت از لوازمی مانند چوب کمک می گیرند تا سرپناه خودشان را بسازند. نجارها، افرادی هستند که در میان شغل های فنی، درآمد بالایی دارند.

شرایط و هزینه زندگی در کشور کانادا چقدر است؟ برای اطلاع از هزینه زندگی در کانادا این مقاله را از دست ندهید.

کلام آخر

برایتان در این مطلب از شغل های پردرآمد کانادا گفتیم. تعدادی از حرفه ها که در حوزه های IT، پزشکی، مهندسی و فنی در سال های اخیر پرسروصدا بوده اند، معرفی کردیم. اگر علاوه بر آن ها، شغلی را می شناسید که در میان پردرآمدترین شغل های کانادا است، حتماً با ما و دوستان دیگر درمیان بگذارید.

منبع: پارسیس

به "لیست پردرآمدترین شغل های کانادا در سال 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست پردرآمدترین شغل های کانادا در سال 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید