محمد ستاری: پارس جنوبی نقش مهمی در مشخص قهرمان لیگ دارد، تا به اینجا کار خیلی بزرگی انجام داده ایم

به گزارش وبلاگ بارسلونا، محمد ستاری، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم نقش این تیم را در معین قهرمان هجدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های بسیار مهم دانست.

محمد ستاری: پارس جنوبی نقش مهمی در مشخص قهرمان لیگ دارد، تا به اینجا کار خیلی بزرگی انجام داده ایم

محمد ستاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بارسلونا در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: خوشبختانه مصدومیتم رفع شده است و از لحاظ پزشکی مسئله ای برای بازی ندارم. تیم هم شرایط خوبی دارد و در بازی قبلی استقلال خوزستان را شکست دادیم. در بازی بعدی هم باید در آبادان به میدان برویم که فکر می کنم تقابل ما با صنعت نفت بازی جذابی باشد. بازی رفت ما با تساوی 2 - 2 به انتها رسید و حالا امیدواریم که در آبادان یک نتیجه خوب بگیریم.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به قرار دریافت تیمش در رده هفتم جدول خاطر نشان کرد: سال جاری با مسائل اقتصادی روبرو بودیم. ضمناً تغییرات زیادی هم در تیم صورت گرفت. با این حال ما الان در رده هفتم هستیم و کار خیلی بزرگی انجام داده ایم. تمام کوشش ما این است که در انتها لیگ برتر رتبه تک رقمی را به دست بیاوریم. البته اعتقاد من این است که در این فصل فراتر از حد انتظار نتیجه گرفته ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که سال جاری کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، توضیح داد: چیزی قابل پیش بینی نیست، ولی فکر می کنم قهرمان از بین پرسپولیس و تراکتورسازی خواهد بود. آنها باید در تبریز مقابل هم به میدان بروند که این یک بازی مهم و مشخص کننده است.

ستاری ادامه داد: به اعتقاد من پارس جنوبی نقش مهمی در مشخص قهرمان لیگ دارد. ما یک هفته مانده به انتها لیگ برتر با تراکتورسازی در تبریز روبه رو می شویم و هفته آخر هم میزبان پرسپولیس هستیم. کوشش ما این است که در بازی های باقیمانده بهترین نتایج را بگیریم و در دو بازی آخر هم قطعاً به چیزی جز برد فکر نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمد ستاری: پارس جنوبی نقش مهمی در مشخص قهرمان لیگ دارد، تا به اینجا کار خیلی بزرگی انجام داده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد ستاری: پارس جنوبی نقش مهمی در مشخص قهرمان لیگ دارد، تا به اینجا کار خیلی بزرگی انجام داده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید