مرجع خرید مانیتور گیمینگ ایسوس

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خبرنگاران ؛ مانیتور گیمینگ یکی از تجهیزات ضروری و پیشرفته گیم برای افرادی است که بازی ها را به صورت حرفه ای دنبال می نمایند. وجود قابلیت ها و ویژگی هایی همانند وضوح بالای تصاویر، نرخ بروزرسانی سریع، زمان پاسخ گویی کوتاه و ... مانیتور گیمینگ را برای اجرای تمام بازی های کامپیوتری مناسب نموده است . ایسوس یکی از شرکت­های معتبر و پیروز در زمینه انواع لوازم الکترونیکی و سخت­افزاری کامپیوتر مانند نمایشگرهای گیمینگ است.

مرجع خرید مانیتور گیمینگ ایسوس

صفحه نمایش گیمینگ ایسوس به شما این امکان را می دهد تا برترین تجربه بازی کامپیوتری یک نفره و چند نفره را تجربه کنید. گیمرهای حرفه ای به دنبال خرید نمایشگری هستند که بتواند تمام احتیاجهای آنها را در طول بازی رفع کند. اما برترین مانیتور گیمینگ ایسوس را از کجا تهیه کنیم؟ چه عواملی بر روی قیمت مانیتور ایسوس اثرگذار است. برای دریافت پاسخ این سوالات، تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

ویژگی های مانیتور ASUS

در گذشته برای اجرای بازی های کامپیوتری از نمایشگرهای معمولی استفاده می شد. گیمرها هنگام بازی کردن با مانیتورهای معمولی با مشکلاتی از قبیل روان نبودن اجرای بازی، سرعت پایین و ناتوانی در اجرای بازی های سنگین، روبرو می شدند . با پیشرفت علم و تکنولوژی، سازندگان صفحه نمایش، اقدام به فراوری نمایشگرهای مخصوص گیم کردند. از جمله مهم ترین ویژگی های صفحه نمایش گیمینگ برند ایسوس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نرخ تازه سازی:

یکی از مهم ترین ویژگی های مانیتور گیمینگ ایسوس، نرخ تازه سازی بالای آن بوده که واحد آن هرتز است. نرخ تازه سازی یعنی این که نمایشگر شما در مدت یک ثانیه، چند بار محتوا را بروزرسانی می نماید. به عنوان مثال اگر نرخ بروزرسانی نمایشگری 144 هرتز باشد، یعنی قادر است محتوا را 144 بار در ثانیه بروزرسانی نماید. مناسب ترین نرخ تازه سازی برای نمایشگرهای گیمینگ، حداقل 120، 144، 240 و 360 هرتز است.

زمان پاسخگویی:

مدت زمانی که مانیتور گیمینگ، پیکسل های سیاه را به سفید و یا سفید را به سیاه، تغییر می دهد، زمان پاسخگویی نام دارد که بر حسب میلی ثانیه میزان گیری می گردد. کوتاه بودن زمان پاسخگویی در مانیتورهای گیمینگ ایسوس سبب می گردد تا بازی های کامپیوتری به صورت روان و سریع، اجرا شوند. مدت زمان پاسخگویی در مانیتور مخصوص بازی، باید حداکثر 5 میلی ثانیه باشد؛ چرا که زمان پاسخ دهی بیش از 5 میلی ثانیه مناسب برای گیمرها و بازی های کامپیوتری نیست. امروزه صفحه نمایش های گیمینگ با زمان پاسخ گویی 0.5 میلی ثانیه وارد بازار شده اند که در دنیای گیم، غوغا به پا نموده اند.

اولترا واید بودن:

یکی از ویژگی های نمایشگر گیمینگ ایسوس که میدان دید وسیعی را برای گیمرها فراهم می نماید، Ultrawide بودن آن است. فوق عریض بودن صفحه نمایش های گیمینگ سبب زاویه دید بیشتر و تمرکز بالاتر بر بازی می گردد. گیمرها در صورت میدان دید وسیع تر، خود را در محیط بازی غرق نموده و هیجان بازی برای آنها چندین برابر می گردد.

رزولوشن:

یکی از فاکتورهایی که بر کیفیت و وضوح تصاویر اثر می گذارد، رزولوشن است. هر چه رزولوشن بالاتر باشد، کیفیت تصاویر نیز بیش تر خواهد بود. مناسب ترین رزولوشن برای گیمینگ، مانیتور 4k با تعداد پیکسل 3840x2160 می باشد.

پنل:

سازندگان صفحه نمایش گیمینگ ایسوس برای ساخت انواع نمایشگرهای خود، از دو پنل IPS و TN استفاده می نمایند. هر دوی این پنل ها برای نمایشگرهای گیمینگ، مناسب هستند. پنل های TN نسبت به پنل های IPS، نرخ تازه سازی بالاتری دارند؛ اما پنل های IPS، رنگ های تصاویر را بسیار شبیه به واقعیت و زنده تر نشان می دهند. با پیشرفت تکنولوژی، سازندگان انواع Gaming Monitor پیروز شده اند تا نرخ تازه سازی در پنل های IPS را نیز تا حدودی افزایش دهند.

خرید مانیتور گیمینگ ایسوس

تنوع مدل، رنگ، میزان، برند و سایر ویژگی ها، سبب شده تا خرید مانیتور گیمینگ برای گیمرها به یک چالش تبدیل گردد. اگر دوست دارید خریدی اصولی و کاربردی در این زمینه داشته باشید، توجه به نکات زیر الزامی است:

مدل صفحه نمایش ایسوس:

به علت اسقبال بی نظیر گیمرها از مانیتورهای گیمینگ، کمپانی ایسوس، صفحه نمایشگرهای خود را در مدل­های مختلفی فراوری نموده است. بدیهی است که ویژگی­هایی همانند رزولوشن تصویر، ابعاد مانیتور، زمان پاسخگویی و پورت­های اتصال، در مدل­های مختف با هم فرق دارد. بهتر است مدل مانیتورهای ایسوس را با توجه به اهداف و انتظارات خود از مانیتور، انتخاب کنید.

زاویه دید:

گیمرها برای تمرکز بیش تر و بهتر بر بازی، به زاویه دید بالایی احتیاج دارند. مانیتورهای گیمینگ ایسوس با ویژگی اولترا واید و صفحه نمایش منحنی، میدان دید بسیار وسیعی را در اختیار گیمرها قرار داده اند. بهتر است در روز خرید، به دنبال صفحه نمایش اولترا واید با صفحه منحنی باشید.

ابعاد مانیتور:

نمایشگرهای گیمینگ ایسوس در ابعاد و سایزهای مختلفی در بازار وجود دارند. در هنگام انتخاب سایز مانیتور، توجه به رزولوشن تصویر لازم است. مثلا اگر رزولوشن تصویر FULL HD باشد، نمایشگری با ابعاد 24 اینچ قادر است برترین و با کیفیت ترین تصویر را نمایش دهد.

رزولوشن تصویر:

یکی از موارد قابل توجه در روز خرید مانیتور گیمینگ، رزولوشن است. اغلب مانیتورهای گیمینگ ایسوس موجود در بازار با رزولوشن های زیر به فروش می رسند:

رزولوشن FULL HD یا 1080 پیکسل

رزولوشن QUAD HD یا 1440 پیکسل

رزولوشن ULTRA HD یا 2160 پیکسل

هر سه رزولوشن نامبرده قادرند تصاویر با کیفیتی از بازی را نمایش دهند. توجه کنید که اگر نمایشگر گیمینگ کارت گرافیک ضعیفی داشته باشد، حتی در صورت رزولوشن بالا، نمی تواند تصاویر با کیفیتی را ارائه دهد. بنابراین در روز خرید به دنبال یک مانیتور دارای کارت گرافیک قدرتمند در کنار رزولوشن تصویر بالا باشید.

برترین قیمت خرید مانیتور ایسوس

مراکز و فروشگاه های بسیاری در نقاط مختلف کشور، مشغول به عرضه انواع مانیتورهای گیمینگ، هستند. می توانید مدل­های مختلف مانیتور گیمینگ ایسوس را به صورت حضوری و اینترنتی از این مراکز تهیه نمایید. نکته مهم قبل از خرید مانیتورهای گیمینگ، معتبر بودن فروشگاه است. هر چه فروشگاه عرضه نماینده معتبرتر باشد، محصول خریداری شده نیز از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. یکی از نشانه های معتبر بودن فروشگاه، ارائه برگه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.

خرید وسایل برقی همیشه با ریسک همراه بوده است. ممکن است شما مانیتور مخصوص گیمی را بخرید و پس از راه اندازی، متوجه وجود مشکلاتی در آن شوید. وجود برگه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش، مناسب برای چنین مواقعی است.

یکی از راه های مطمئن و ایمن برای خرید انواع مختلف مانیتورهای گیمینگ، خرید از نمایندگی های رسمی ایسوس است. شرکت asus، جهت فروش و عرضه بیش تر و بهتر، در سراسر نقاط کشور دارای نمایندگی هایی فعال می باشد. پس از انتخاب مدل مورد نظرتان، می توانید به یکی از نزدیک ترین نمایندگی های فعال و رسمی برند ایسوس مراجعه نموده و یا به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

پرو استور مرجع خرید مانیتور گیمینگ

تجهیزات گیمینگ شامل ابزار و وسایلی است که بازی کردن را برای گیمرها ساده تر و مهیج تر می نماید. مانیتور گیمینگ ایسوس یکی از مهم ترین تجهیزات بازی بوده که با اجرای روان، سریع و با کیفیت انواع گیم، لذت انجام بازی را برای گیمرها چند برابر می نماید. از مهم ترین ویژگی های Asus Gaming Monitor می توان به رزولوشن بالای تصویر، نرخ تازه سازی بالا، زمان پاسخگویی سریع، کارت گرافیک قدرتمند و ... اشاره نمود. اما برترین مانیتور گیمینگ ایسوس را از کجا تهیه کنیم؟

پرو استور یکی از بزرگ ترین، منصف ترین و معتبرترین مجموعه های عرضه نماینده انواع تجهیزات گیمینگ از جمله مانیتور ایسوس است. می توانید انواع مدل­های مانیتور گیمینگ برند ایسوس را با قیمتی پایین تر از بازار از فروشگاه اینترنتی پرواستور با تماس با شماره 52472000 تهیه کنید. تمامی نمایشگرهای موجود در پرو استور، از اصالت کالا، برگه ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش برخوردار هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مرجع خرید مانیتور گیمینگ ایسوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرجع خرید مانیتور گیمینگ ایسوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید