معدوم سازی 8 تن فرآورده دامی فاسد در شهرستان ری

به گزارش وبلاگ بارسلونا، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری از کشف و معدوم سازی 8 هزار و 660 کیلوگرم انواع فرآورده دامی فاسد شامل گوشت قرمز و چربی حیوانی خبر داد.

معدوم سازی 8 تن فرآورده دامی فاسد در شهرستان ری

به گزارش وبلاگ بارسلونا به نقل از ایرنا، وحید رستگاری اظهارکرد: این میزان فرآورده خام دامی در جریان نظارت و بازدید کارشناسان و بازرسان اداره دامپزشکی از کشتارگاه ها و مراکز عرضه گوشت قرمز و سفید کشف شده است.

وی اضافه کرد: غیر بهداشتی بودن گوشت های کشف شده با نمونه گیری و آزمایش های دقیق علمی توسط اداره دامپزشکی شهرستان ری در جنوب استان تهران تشخیص داده و معدوم سازی نیز با حکم دستگاه قضایی انجام شد.

رستگار ادامه داد: 6 تن و 300 کیلوگرم چربی حیوانی به دلیل فاسد و غیرقابل استفاده بودن و همچنین 2360 کیلوگرم گوشت گاو به دلیل نداشتن تاریخ تولید در مراکز تولید و عرضه شهرستان ری کشف، جمع آوری و معدوم شد.

این مسئول اعلام نمود: بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان ری برای تأمین بهداشت و سلامت فرآورده های دامی به صورت مستمر عملکرد مراکز عرضه و توزیع گوشت قرمز و سفید شهرستان را پایش و نظارت های لازم را در خصوص تاریخ مصرف و سالم بودن گوشت انجام می دهند.

رستگاری اضافه کرد: کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده های خام دامی در همه مراحل تولید و استحصال، حمل و نقل و عرضه در دستور کار دامپزشکی شهرستان ری واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "معدوم سازی 8 تن فرآورده دامی فاسد در شهرستان ری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معدوم سازی 8 تن فرآورده دامی فاسد در شهرستان ری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید