مقاله: مراحل مختلف بازسازی ساختمان

به گزارش وبلاگ بارسلونا، در اولین مرحله از مراحل مختلف بازسازی ساختمان باید به طور دقیق تعیین کنید تا چه میزان بودجه در اختیار دارید، سپس با در نظر دریافت هزینه به سراغ شرکت های بازسازی ساختمان بروید تا آنها مشاوره های لازم در این زمینه را به شما بدهند. مهندسان بازسازی ساختمان تعیین می نمایند که کدام فضای ساختمان و تا چه مقدار قابل بازسازی است و مراحل بازسازی ساختمان را تا کجا می توان پیش برد.

مقاله: مراحل مختلف بازسازی ساختمان

اولین مرحله برای آغاز کار، مرحله تخریب ساختمان است. این مرحله می بایست به طور کامل زیر نظر مهندسان و ناظران این زمینه انجام گردد تا کمترین آسیب به ساختمان برسد. دیوارهای باربر، نباید تخریب شوند چرا که وزن اصلی ساختمان بر روی آنها پایدار است. در بازسازی این دیوارها بایستی رویه دیوار را تا رسیدن به آجر تراشید. بعد از آن باید سطح دیوار را خشک کرد تا در صورت وجود رطوبت در آن، صدمه ای به پوشش جدید وارد نگردد. بعد از آن دیوار دوباره گچ کاری و برای اجرای پوشش نهایی آماده می گردد.

مهندسان معین می نمایند که دیوارهای اصلی و دیوارهای جدانماینده ساختمان کدام هستند. معمولا قبل از آغاز بازسازی ساختمان از آن نقشه ای دقیق تهیه می گردد و قسمت های قابل بازسازی به درستی معین می شوند تا ساختمان شما در هنگام تخریب کمترین آسیب را ببیند. پس از برنامه ریزی و تهیه نقشه می توانید بازسازی ساختمان را به طور عملی آغاز کنید.

منبع مقاله: مراحل مختلف بازسازی ساختمان

به "مقاله: مراحل مختلف بازسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مراحل مختلف بازسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید