مناسب سازی ساختمان های استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها تا سرانجام امسال برای معلولین

به گزارش وبلاگ بارسلونا، معاون عمرانی استانداری تهران از مناسب سازی ساختمان های استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها برای معلولین تا سرانجام امسال اطلاع داد.

مناسب سازی ساختمان های استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها تا سرانجام امسال برای معلولین

به گزارش وبلاگ بارسلونا، محمد تقی زاده در دومین جلسه ستاد مناسب سازی استان در سال 1398، گفت: در این جلسه مناسب سازی حوزه های آموزشی و ورزشی و اقداماتی که دستگاه های مرتبط در این دو حوزه انجام داده اند در قالب گزارش هایی به اعضا ارائه و مقرر شد ظرف دو ماه آینده کمیته ای مرکب از بهزیستی، سازمان ورزش و جوانان و استانداری تشکیل گردد تا با رصد اماکن ورزشی الزامات لازم برای مناسب سازی این اماکن احصا و در جلسه آینده در قالب گزارشی ارائه گردد تا روند مناسب سازی در اماکن ورزشی تسریع گردد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد شهرداری تهران برای جلسه آینده در مناطق 22 گانه در هر منطقه دو معبر و چهار بوستان را به همراه ساختمان های اداری در قالب لیستی معرفی کند تا در اولویت این مکان ها برای معلولین و اقشار خاص مناسب سازی گردد.

وی تاکید نمود: ساختمان های استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها نیز باید تا سرانجام سال مناسب سازی را انجام دهند و برای یاری به تحقق این مهم مقرر شد از محل ارزش اضافه نموده شهرداری ها و دهیاری ها منابع اقتصادی در نظر گرفته گردد.

معاون عمرانی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر بهره مندی از اپلیکیشن های مختلف برای احصای فضاهایی که نیازمند مناسب سازی هستند، اضافه کرد: قطعا تحقق مناسب سازی نیازمند مشارکت اقشار مختلف مردم است که به همین دلیل بهره گیری از اپلیکیشن های مختلف می تواند مشارکت لازم در این حوزه را جلب کند.

وی ادامه داد: آموزش ها نیز در حوزه مناسب سازی از اهمیت بسیاری برخوردار است. لذا این آموزش ها در سطح شهرستان ها از ابتدای مهر ماه شروع شده و در هر 16 شهرستان سطح استان تهران این آموزش ها ارائه خواهد شد.

وی تاکید نمود: در حال حاضر وضعیت ساختمان های بخش خصوصی در حوزه مناسب سازی به نظر می آید وضعیت بهتری داشته باشد و مقرر شده که مراجع صدور پروانه و سرانجام کار مکلف باشند به ساختمان ها و ابنیه ای که الزامات مناسب سازی را رعایت نموده اند پروانه اعطا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مناسب سازی ساختمان های استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها تا سرانجام امسال برای معلولین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب سازی ساختمان های استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها تا سرانجام امسال برای معلولین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید