نظر کارشناسی داوری در مورد گل جنجالی پرسپولیس ، شوت پریرا از خط دروازه رد نشده بود؟

به گزارش وبلاگ بارسلونا، کارشناس داوری کشورمان معتقد است پیغام حیدری اشتباه تأثیرگذاری در ملاقات پرسپولیس و ملوان نداشته است.

نظر کارشناسی داوری در مورد گل جنجالی پرسپولیس ، شوت پریرا از خط دروازه رد نشده بود؟

به گزارش وبلاگ بارسلونا حسین عسگری رباره قضاوت پیغام حیدری در ملاقات پرسپولیس و ملوان گفت: حیدری شخصاً اشتباه مهم و تأثیرگذاری نداشت فقط در یک صحنه در دقیقه 24 باید حتماً به عمری اخطار می داد. این بازیکن داخل محوطه جریمه سرنگون شد. وقتی مهاجم داخل محوطه روی زمین می افتد، دو حالت دارد؛ یا دفاع خطا نموده یا اینکه تمارض نموده است. در داخل محوطه قانون گذار تأکید نموده در چنین صحنه ای حتماً باید به مهاجم اخطار دهد، چون چنین کارهایی علیه داور جو منفی ایجاد می نماید. در این صحنه هیچ خطای روی عمری انجام نشد و فقط تمارض کرد.

وی ادامه داد: در سایر صحنه ها پیغام حیدری به درستی اخطار داد و اشتباه خاص دیگری نداشت که روی نتیجه تأثیر بگذارد. یعنی تصمیمات او روی برد یا باخت تیمی تأثیر نداشت. یاری داور دوم هم خیلی به او یاری کرد؛ مخصوصاً روی گل اول پرسپولیس به درستی تصمیم به ادامه بازی داد و ترابی گل را به ثمر رساند.

کارشناس داوری کشورمان با اعلام این موضوع که در صحنه گل سوم پرسپولیس شوت لئاندرو پریرا به طور کامل از خط رد نشده بود، عنوان نمود: در دقیقه 81 تمام توپ از خط رد نشد. یقیناً جاگیری یاری داور اول روی خط دروازه نبود، چون بازیکن روی خط محوطه شوت زد و چیزی که من دیدم پنج، شش سانت از محیط توپ روی خط بود؛ پس به صورت کامل از خط عبور ننموده است. قانون می گوید تمام محیط توپ باید از تمام خط رد گردد. فقط دوربین ها و سیستم های روز جهان می توانند چنین صحنه های را تشخیص دهند. مثل همان گلی که ژاپن در جام جهانی به آلمان زد.

منبع: همشهری آنلاین

به "نظر کارشناسی داوری در مورد گل جنجالی پرسپولیس ، شوت پریرا از خط دروازه رد نشده بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر کارشناسی داوری در مورد گل جنجالی پرسپولیس ، شوت پریرا از خط دروازه رد نشده بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید