نوبت گیری 96 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در سنجش سلامت

به گزارش وبلاگ بارسلونا، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از شروع سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستانی ها و نوبت گیری 96 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، اطلاع داد.

نوبت گیری 96 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در سنجش سلامت

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ بارسلونا، سیدجواد حسینی، اظهار کرد: با توجه به مسائل به وجود آمده در سامانه سیدا سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستانی ها با مشکل روبرو بود که خوشبختانه با کوشش مستمر مشکل حل شده و سنجش پیش دبستانی ها، شروع شده است.

حسینی اضافه کرد: از شروع رسمی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی 70 روز گذشته است و در این مدت 96درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان نوبت گیری نموده اند که از این تعداد 82 درصدبر اساس نوبت، ارزیابی شده اند.

وی اضافه کرد: تا به امروز استان های بوشهر، مرکزی، همدان، شهرستان های تهران، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، شهر تهران، سمنان، البرز و چهار محال و بختیاری به ترتیب بیشترین درصد نوبت گیری نوآموزان در پایگاه های سنجش را داشته اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره تست جهش تحصیلی گفت: تا به امروز 9 هزار و 550 نفر نوبت گیری نموده اند که از این تعداد 8 هزار و 778 نفر معادل با 92 درصد ارزیابی شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نوبت گیری 96 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در سنجش سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبت گیری 96 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در سنجش سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید