نوروزی: برای المپیک باید همه داشته های مان را یک کاسه کنیم، انتخاب تیم باید با یک انتخابی خوب و عدالت محور باشد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک 2012 گفت: براساس یک مسابقه انتخابی خوب و عدالت محور، باید بتوانیم بهترین تیم را در بهترین شرایط به مسابقات المپیک اعزام کنیم.

نوروزی: برای المپیک باید همه داشته های مان را یک کاسه کنیم، انتخاب تیم باید با یک انتخابی خوب و عدالت محور باشد

امید نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بارسلونا در خصوص کسب سه سهمیه المپیک 2020 توکیو گفت: ما باید خودمان را برای المپیک آماده کنیم. سه سهمیه این رقابت ها در مسابقات دنیای قزاقستان کسب شد و باید باقی سهمیه ها را نیز از رقابت های گزینشی بگیریم و مهیای حضور در المپیک شویم.

دارنده دو مدال طلا و نقره دنیا گفت: علی گرایی می توانست به فینال برسد، ضمن اینکه امیر قاسمی منجزی هم لیاقت کسب مدال دنیای را داشت. امیدوارم آنها در المپیک بدرخشند.

وی ادامه داد: ان شاءالله برای المپیک باید همه داشته های مان را جمع کنیم. کل بضاعت ما همین جوان هایی بودند که به دنیای رفتند و بچه هایی که در تهران ماندند، هستند. همه داشته های مان را باید یک کاسه کنیم و از همه مدعیان حمایت گردد تا براساس یک مسابقه انتخابی خوب و عدالت محور، بتوانیم بهترین تیم را در بهترین شرایط به مسابقات المپیک اعزام کنیم.

قهرمان شیرازی سابق تیم ملی فرنگی تاکید نمود: برای همه ما فقط باید کشتی و تیم ملی اهمیت داشته باشد. منافع شخصی را باید کنار بگذاریم چون هیچ کسی مهمتر از تیم ملی ما نیست. همه باید به کشتی یاری کنیم تا به موفقیت برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نوروزی: برای المپیک باید همه داشته های مان را یک کاسه کنیم، انتخاب تیم باید با یک انتخابی خوب و عدالت محور باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: برای المپیک باید همه داشته های مان را یک کاسه کنیم، انتخاب تیم باید با یک انتخابی خوب و عدالت محور باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید