نامه نگاری سهرابیان با نهادهای بین المللی پس از لغو مسابقات انتخابی المپیک

به گزارش وبلاگ بارسلونا، رئیس فدراسیون قایقرانی پس از لغو رقابت های انتخابی المپیک با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون روئینگ آسیا برای احیای حق ورزشکاران در جهت المپیک نامه نگاری کرد.

نامه نگاری سهرابیان با نهادهای بین المللی پس از لغو مسابقات انتخابی المپیک

به گزارش وبلاگ بارسلونا و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، فدراسیون دنیای روئینگ به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در دنیا تمامی رقابت های انتخابی المپیک 2020 را لغو و خاطرنشان کرد که مسابقات برگزار نمی گردد.

برهمین اساس صبح امروز علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی طی نامه هایی جداگانه از فدراسیون دنیای و کنفدراسیون روئینگ آسیا خواست ضمن تعیین شدن شرایط انتخابی المپیک توکیو، در جلسه 17 مارس (سه شنبه 27 اسفند) حق ورزشکاران در راستا این رویداد عظیم ورزشی نادیده گرفته نگردد.

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران ضمن قدردانی از مسئولان بین المللی روئینگ برای اهمیت به سلامت ورزشکاران، به کوشش های شبانه روزی قایقرانان ایران و البته ورزشکاران آسیایی برای رسیدن به المپیک توکیو اشاره نمود و از فدراسیون دنیای و کنفدراسیون روئینگ آسیا خواست که با توجه به حق این ورزشکاران بهترین تصمیم برای مسابقات انتخابی المپیک گرفته گردد و برنامه ریزی مناسبی در این جهت انجام بگیرد.

پیش از این مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا که قرار بود در کره جنوبی برگزار گردد به سوئیس منتقل شده بود که این رقابت نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

فدراسیون دنیای سه شنبه همین هفته جلسه ای با مسئولان کمیته بین المللی المپیک دارد تا شرایط مسابقات انتخابی را تعیین کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نامه نگاری سهرابیان با نهادهای بین المللی پس از لغو مسابقات انتخابی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه نگاری سهرابیان با نهادهای بین المللی پس از لغو مسابقات انتخابی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید