پاسخ رئیس صدا و سیما درباره بازگشت عادل فردوسی پور

به گزارش وبلاگ بارسلونا، پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره نقش صدا و سیما در اجرای نظام پرداخت یارانه ها گفت: یک اقدام ضروری و ضروری است که باید در اقتصاد کشور اتفاق بیفتد. صدا و سیما تریبون خود را برای تبیین این طرح و اطلاع رسانی در خصوص آن و انتقال دیدگاه های مردم به مسولین و انتقال توضیحات و تبیین مسوولین به مردم در اختیار دولت قرار داده است. ما از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم که حداکثر استفاده رسانه ای ممکن برای برقراری ارتباط بین مردم و مسولین در اجرای این طرح فراهم گردد.

پاسخ رئیس صدا و سیما درباره بازگشت عادل فردوسی پور

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای شما یاری معیشتی واریز شده است؟ گفت: خیر. ما باید مراجعه کنیم بلکه نام ما را هم به سیستم وارد نمایند. باید آنالیز کنیم ببینیم که چرا جزو 10 درصد نیستیم.

جبلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه صدا و سیما در خصوص مجری هایی که ممنوع التصویر هستند و یا با اتفاقاتی از صدا و سیما رفتند، چه تدبیری می اندیشد و در خصوص بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما چه تصمیمی گرفته می گردد؟ گفت: در دوره تحولی تازه در صدا و سیما، بار ها گفتم و باز هم می گویم آنتن صدا و سیما برای نزدیک شدن بیشتر به مردم و دادن عرصه به سرمایه های ارزشمند باز هست و این امکان وجود دارد. در این دوره ما کوشش خواهیم کرد که حداکثر امکان استفاده از تریبون رسانه ملی برای نزدیک تر شدن به مردم فراهم گردد.

منبع: فرارو

به "پاسخ رئیس صدا و سیما درباره بازگشت عادل فردوسی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ رئیس صدا و سیما درباره بازگشت عادل فردوسی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید