مراسم اولین قرعه کشی جشنواره پذیرنده ملی برگزار گشت

به گزارش وبلاگ بارسلونا، به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مراسم قرعه کشی جشنواره پذیرنده ملی به صورت زنده، به وسیله کانال آپارات بانک ملی ایران و صفحه شرکت پرداخت الکترونیک سداد در شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار گشت.

مراسم اولین قرعه کشی جشنواره پذیرنده ملی برگزار گشت

در این مراسم شهریار خلیلی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت : این جشنواره از ابتدای بهمن ماه شروع شده و به پاس قدردانی از دارندگان دستگاه های کارتخوان، استفاده کنندگان از درگاه پرداخت الکترونیکی سداد و دارندگان کارت های بانکی برگزار گردید و هر ماه جوایز و تسهیلات ارزنده ای به شرکت کنندگان به قید قرعه تعلق خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: جشنواره پذیرنده ملی جزو معدود خدماتی است که در شبکه بانکی ارائه شده است و شرکت کنندگان این جشنواره که دارای دستگاه کارتخوان بانک ملی ایران هستند، می توانند با حداقل 30 میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS)، علاوه بر بهره مندی از بسته های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف 50 میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات دو میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد و هر ماه 10 یاری هزینه 10 میلیارد ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر یک میلیون تومان یک امتیاز) بهره مند شوند.

وی در سرانجام گفت: دارندگان کارت های بانکی نیز با انجام تراکنش بالای 200 هزارتومان از کارتخوان های بانک ملی و درگاه های پرداخت الکترونیک سداد می توانند هر ماه جزو برندگان 95 جایزه 100 میلیون ریالی باشند.

گفتنی است این قرعه کشی به صورت زنده و با حضور ناظر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و نماینده حراست بانک ملی ایران برگزار گردید.

منبع: گردشبان

به "مراسم اولین قرعه کشی جشنواره پذیرنده ملی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم اولین قرعه کشی جشنواره پذیرنده ملی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید