اجرای طرح آبخیزداری، اقدامی کلیدی در حل تنش آبی فارس است

به گزارش وبلاگ بارسلونا، استاندار فارس گفت: استفاده از نظر اقتصاددان هاو افراد خبره، استفاده از ظرفیت خیرین استان، جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، مشورت و بهره گیری از تجربیات سایر استان های پیروز در طرح آبخیزداری از الزامات مورد توجه قرارگاه باشد.

اجرای طرح آبخیزداری، اقدامی کلیدی در حل تنش آبی فارس است

دکترمحمدهادی ایمانیه در جلسه طرح آبخیزداری استان با اشاره به اینکه این طرح، اقدامی اساسی و کلیدی در حل مسائل و تنش آبی استان است، گفت: قرارگاه آبخیزداری استان با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط و همراهی مجمع خیرین آب رسان تشکیل گردد و ضمن تشکیل جلسات منظم و هفتگی، بصورت تمام وقت برای این امرمهم وقت گذاری داشته باشد.

استاندار فارس با اشاره به اهمیت این طرح، با بیان اینکه شخصا برای این موضوع تا سرانجام سال وقت می گذارم و در جلسات بصورت یک هفته درمیان حاظر خواهم شد، گفت: ضروری است ابتدا طرح های قبلی آنالیز و مسائل آن ها احصا گردد و پس از آن طرح های نو تنظیم و پس از تصویب اجرا گردد.

دکتر ایمانیه بر استفاده از نظر اقتصاددان هاو افراد خبره تاکید نمود و گفت: استفاده از ظرفیت خیرین استان، جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، مشورت و بهره گیری از تجربیات سایر استان های پیروز در این طرح از الزامات مورد توجه قرارگاه باشد.

او در ادامه از اعلام آمادگی شرکت ها و نهاد های عمرانی استان برای همکاری در این طرح اطلاع داد و گفت: درصورتی که طرح جامع و شفافی تدوین گردد آمادگی وجود دارد تا با همراهی و رایزنی در تهران در ردیف های قانون بودجه سال 1402 برای آن اعتباراتی جذب کنیم.

وبلاگ بارسلونا فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای طرح آبخیزداری، اقدامی کلیدی در حل تنش آبی فارس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح آبخیزداری، اقدامی کلیدی در حل تنش آبی فارس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید