اخبار پرسپولیس، برانکو نمی تواند با نیمکت در تماس باشد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، بر خلافا آنچه شنیده بودیم، برانکو به دلیل محرومیت اجازه ندارد به وسیله تلفن همراه با نیمکت پرسپولیس در تماس باشد.

اخبار پرسپولیس، برانکو نمی تواند با نیمکت در تماس باشد

به گزارش وبلاگ بارسلونا ،

ماهینی، دو هفته تا جراحی

حسین ماهینی که در دربی با پارگی رباط صلیبی روبرو شد، به زودی زانوی آسیب دیده اش را جراحی خواهد نمود. طبق نظر پزشک، او دو هفته دیگر جراحی خواهد نمود و این طور که گفته اند از اردیبهشت 98 و احتمالا بعد از انتها فصل به میادین بازمی شود.

بازگشت ربیع خواه، قبل از نیم فصل

محسن ربیع خواه در هفته های انتهای نیم فصل اول پرسپولیس را همراهی خواهد نمود. برای بازگشت این بازیکن که بخاطر پارگی رباط صلیبی از میادین دور مانده، هفته دهم را تخمین زده بودند که احتمالا او از همان موقع به ترکیب پرسپولیس بازمی شود. نزدیک به دو هفته است که ربیع خواه به تمرینات گروهی پرسپولیس برگشته و از آبان ماه به میدان می رود.

معرفی داوران

داوران بازی رفت السد و پرسپولیس را ای اف سی این طور اعلام نمود: کریشانتا دیلان داور وسط، جورج نامال یاری اول، گدارا پالیتا یاری دوم و دون سانجیوا هم داور چهارم. ناظر داوری چونگ ییم یا آو از هنگ کنگ است و ناظر بازی هم گوآتام کار از هند.

ممنوعیت تجهیزات ارتباطی برای برانکو

بر خلاف آنچه شنیده بودیم، برانکو نمی تواند دستورات فنی خود را به وسیله تلفن همراه یا دیگر دستگاه های الکترونیکی به تیم منتقل کند. این را امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفته و درباره اش شرح داده: طبق ضوابط برگزاری مسابقات، برانکو نمی تواند نظرات و دستورات خود را در جریان بازی با تلفن همراه یا تجهیزات مشابه به نیمکت برساند اما امکان انتقال کلامی وجود دارد.

فروش اتوبوس باشگاه

باشگاه پرسپولیس برای تامین بودجه خود اتوبوس باشگاه را فروخت. پرسپولیس نه تنها پول بازیکنان و مربیان خارجی اش را نداده، بلکه بقیه بازیکنانش هم ناراضی هستند و از طرفی این باشگاه پاداش صعود به نیمه نهایی را هم هنوز به طور کامل پرداخت نکرده است. به همین دلیل اتوبوس باشگاه را فروختند تا بخشی از هزینه ها را تامین نمایند.

السد بدون ماجد، الهیدوس و الدوساری

ابراهیم ماجد مدافع السد به دلیل مصدومیت در بازی سه شنبه غایب خواهد بود. حسن الهیدوس هافبک و سعد الدوساری دروازه بان اول السد هم که تازه از مصدومیت برگشته اند، در تمرینات تاکتیکی این تیم در یکی دو روز اخیر جایی نداشتند و بعید است به بازی برسند.

2 – 380

منبع: ایران ورزشی

به "اخبار پرسپولیس، برانکو نمی تواند با نیمکت در تماس باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار پرسپولیس، برانکو نمی تواند با نیمکت در تماس باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید