افزایش دما تا انتها هفته جاری

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام این مطلب که دما در بیشتر منطقه ها کشور گرم می گردد، وزش باد جنوبی و خیزش گرد و خاک را در بعضی منطقه ها کشور پیش بینی کرد.

افزایش دما تا انتها هفته جاری

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بارسلونا از وزارت راه و شهرسازی، خانم کبری رفیعی، گفت: امروز در بخش های شمالی استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و ارتفاعات سمنان و فردا در ارتفاعات سمنان و خراسان شمالی و روز های دوشنبه و سه شنبه در شمال آذربایجان غربی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی رعدوبرق و احتمال بارش های پراکنده باران وجود دارد.

وی ادامه داد: از امروز تا روز یکشنبه در استان های ساحلی خزر و همین طور شمال شرق کشور افزایش دما بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد رخ می دهد. دوشنبه مجددا همین منطقه ها به همین اندازه کاهش دما خواهند داشت و سایر منطقه ها کشور هم تا سرانجام هفته افزایش نسبی دما را تجربه می نمایند.

رفیعی با بیان اینکه آب های دریای خزر دوشنبه و از 2 تا 4 قسمت هایی از خلیج فارس مواج است، گفت: روز های شنبه و یکشنبه وزش باد جنوبی در سواحل خزر به ویژه منطقه ها کوهستانی گیلان، غرب مازندران و اردبیل خواهد وزیر دوشنبه و سه شنبه هم در خوزستان، ایلام و زابل در برخی از ساعات وزش باد شدید که احتمال خیزش گرد و خاک را برای این منطقه ها به همراه دارد، تجربه می نمایند.

وی اضافه نمود: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و بعدازظهر وزش باد را تجربه خواهد نمود. فردا هم شرایط جوی به همین صورت است. حداکثر دما در تهران امروز به 36 درجه بالای صفر رسیده و فردا هم حداقل دما در تهران 24 درجه بالای صفر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "افزایش دما تا انتها هفته جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش دما تا انتها هفته جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید