اخبار سیاسی

تصاویر ، ماجرای حسام محمودی و شغل کاذبی که در این فیلم دارد ، کاش حلالمان کن ...

مهران مهدویان کارگردان فیلم سینمایی پروا با بازی زنده یاد حسام محمودی که بعد از چهار سال این روزها در گروه هنروتجربه در حال اکران است، به ارائه توضیحاتی درباره این فیلم پرداخت.

22 خرداد 1402

واکنش محمد فاضلی به پست اینستاگرامی محمد جواد ظریف

محمد فاضلی، جامعه شناس نوشت: جواد ظریف نکته بدیهی، اما مهم گفته: در دنیای سیاست، آرزوهایت را به میزان توانایی ها وظرفیت ات انتخاب کن.

18 خرداد 1402

تحقیر ملی پوشان فرنگی کار خوزستانی در فرودگاه اهواز

مربی خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: کشتی گیران خوزستانی در بازگشت از مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، در نهایت بی مهری مسئولان، وارد خوزستان شدند.

24 فروردین 1402

اظهار نظر جالب ماسک درباره نظرسنجی های توییتر ، فقط این افراد حق شرکت دارند!

ایلان ماسک برای اولین بار از زمانی که بیش از 10 میلیون نفر به کناره گیری او از سمت مدیرعاملی توییتر رای مثبت دادند، توییتی منتشر کرد و نوشت که فقط مشترکین توییتر آبی که پول پرداخت نموده اند، می توانند در نظرسنجی های مربوط به سیاست های آینده رای دهند.

4 بهمن 1401

هر وعده غذای چین یک جشن بزرگ است

معاشرت در حین خوردن غذا برای چینی ها بسیار مهم است و اغراق نیست اگر بگوییم مطابق سنت چین، چینی ها بیشتر زندگی خانوادگی خود را حول میز غذا و غذای چین می گذرانند. از طرف دیگر برای چینی ها، زمان غذا خوردن آن قدر مهم است که اغلب در وقت غذا کل کارهای شان را متوقف...

9 آبان 1401

تکذیب ادعای قطع اینترنت در ساعات و روز های آینده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادعای اعمال محدودیت و قطع اینترنت در روزهای آینده را تکذیب کرد.

2 مهر 1401

همکاری نهادهای خدمات رسان با آموزش و پرورش لازم است

فرماندار لنده گفت: همکاری همه نهادهای خدمات رسان این شهرستان در راستای ارائه خدمات بهتر به آموزش و پرورش لازم است.

30 شهریور 1401

واکنش مدیر کانون پرورش به ماجرای واگذاری کتابخانه هایش

مدیرعامل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با انتشار پیامی از همه علاقه مندان به کانون و حامیان این مجموعه فرهنگی قدردانی کرد و از ادامه پیگیری ها جهت منتفی شدن این پیشنهاد اطلاع داد.

25 شهریور 1401

قیمت خودرو ایرانی سر به فلک می کشد!

سالانه ایرانی ها بخش عظیمی از عایدی خود را صرف خرید خودرو می نمایند. با این حال تعداد زیادی از ایرانیان حتی توانایی خرید مقرون به صرفه ترین خودروهای موجود در بازار را هم ندارد. اگر مقدار عایدی و قیمت خودرو در ایران با سایر کشورها را مقایسه کنیم، متوجه...

5 شهریور 1401

ایران جزو 12 کشور سینمایی دنیا است

رئیس سازمان سینمایی گفت: سینمای ایران در عرصه های مختلف کارنامه روشنی دارد و برای دنیا شناخته شده و جزو 12 کشور سینمایی دنیا محسوب می گردد.

27 مرداد 1401

جنجال 18 میلیون تومانی

تیم ملی والیبال ایران درحالی که آماده می گردد تا چندی دیگر در رقابت های جهانی والیبال در لهستان به میدان برود، اسیر حاشیه ای باورنکردنی شده است. موضوع مربوط به دعوت و بازگشت از محمد موسوی یکی از برترین مدافعان روی تور تاریخ والیبال ایران به تیم ملی است....

22 مرداد 1401

رقابت تازه آمریکا با چین؛ بایدن لایحه 280میلیارد دلاری تولید تراشه را امضا کرد

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی لایحه 280 میلیارد دلاری را امضا کرد که هدف آن تقویت صنعت داخلی ساخت تراشه و تحقیقات علمی در این زمینه در میانه رقابت با چین است.

19 مرداد 1401

چرا باید رمان تلماسه را بخوانید؟ دنیایی از شن، سیاست و خطر

مادر و پسری در صحرایی بی سرانجام قدم می زنند. آن دو که لباس های تنگ و چسبانی مخصوص دفع گرما و بازیافت رطوبت به تن دارند، نگران مردن از تشنگی نیستند. نگرانی های آن ها بر سر چیزهای بزرگ تری ست. سعی می نمایند ناهماهنگ و نامنظم راه بروند تا لرزش قدم هاشان با...

10 مرداد 1401

7 انیمه پرانرژی که اگر تد لاسو را دوست داشتید باید ببینید

در این دنیای ناخوشایند که پر از خبرهای بد و برنامه های تلویزیونی آزاردهنده است، سریال کمدی تد لاسو مثل یک هوای تازه می ماند. این سریال داستان یک مربی فوتبال آمریکایی است که مربی یک تیم فوتبال انگلیسی در لندن می گردد. تد لاسو نگاه فوق العاده مثبتی دارد...

27 تیر 1401

دیپلماسی گردشگری و منظره ارتقای روابط ایران و تاجیکستان

ایرنا/ این خبر پیرامون دیپلماسی گردشگری و منظره ارتقای روابط ایران و تاجیکستان برای شما نگارش شده است.

18 تیر 1401

10 دانشگاه برتر جهان در رشته حقوق معرفی شدند

بر اساس آخرین رتبه بندی موضوعی کیواس، برترین دانشگاه های دنیا در سال 2022 میلادی، در رشته حقوق و مطالعات قانونی معرفی شدند.

27 خرداد 1401

افزایش مدارس برکت به 2 هزار مدرسه تا انتها سال

تعداد مدارس افتتاح و تکمیل شده بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تا انتها امسال به 2 هزار مدرسه می رسد.

23 خرداد 1401

بررسی نامه هیأت تطبیق در خصوص بودجه شهرداری تبریز، رسیدگی سریع به شرایط آسفالت

خبرنگاران/آذربایجان شرقی شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تبریز با حضور رییس، اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری تبریز در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

18 خرداد 1401

لایسنس اسپلانکنرم افزار اسپلانک

نرم افزار اسپلانکدر عصر دیجیتال کنونی، اگر چه مدیران امنیتی سازمان با وجود دانش و تجربه ای که دارند و می توانند حملاتی که رایج هستند را به خوبی شناسایی و برطرف نمایند، ولی به مرور این حملات و نفوذها با توجه به تولید بیش از پیش حجم زیاد داده ها و پیدا کردن...

16 خرداد 1401

یک نماینده: دولت فکری برای گرانی دارو کند

کننده اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی دارو به اقشار ضعیف و میانه جامعه فشار زیادی آورده کرده، آن ها علاوه بر درد بیماری باید درد های دیگر را هم تحمل کنند؛ دولت در حوزه گرانی دارو چاره ای بیندیشد.

14 خرداد 1401
تعداد: (260)